Onderwerp: Niet zo nieuw meer..
Hallo allemaal,
Ik kijk al ongeveer een half jaar mee en af en toe post ik ook wel wat, maar heb me eigenlijk nog nooit even netjes voorgesteld. Dus bij deze
Mijn naam is Dieuwertje, ik ben 22 jaar en ik woon in Rotterdam. Ik ben gek op crea bezig zijn (sieraden maken, scrapbooken, enz.) en dus ben ik in april dit jaar aan het taarten maken gegaan. Ik heb sinds april nog niet heel veel gemaakt, omdat ik weinig vrije tijd heb en omdat ik 3 maanden voor stage naar Curaçao ben geweest.
Momenteel studeer ik nog.. ik hoop in juni af te studeren, maar ik vrees dat ik daarna niet meer tijd ga krijgen dan nu
Hoe dan ook.. ik heb inmiddels 2 taartjes gemaakt en meerdere cc's.. Ik wil me voorlopig meer op de cc's richten, omdat dat over het algemeen toch minder tijd in beslag neemt dan het maken van een taartje
Ik heb hier in de afgelopen maanden al de nodige inspi opgedaan en handige tips gehad.. en ik hoop in de toekomst zelf ook hieraan te kunnen bijdragen
Groetjes,
Dieuwertje
Ps: nog even een klein fotootje..
Dit ben ik, begin mei, met een chocoladetaart die ik samen met m'n vriend voor zijn verjaardag heb gemaakt
- Kim Cattrall, Samantha: Sex and the City