1

Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart

Mijn eerste bruidstaart, bestemd voor zo'n 25 personen. Was er erg nerveus voor maar dankzij mijn voorbereidingen ging het eigenlijk best goed. Ik vind stapeltaarten wel erg moeilijk blijven, deze is ook weer niet helemaal recht blijven staan. Hoe doen jullie dat toch? Ik heb em gestut met 5 duvels, meer leek mij niet nodig (boventaartje is 20cm, ondertaart 24 cm). Hoe dan ook, ik vind em best wel oke. Onderste taart gevuld met botercreme met Oreo's en abrikozenjam, bovenste met lemoncurd en viervruchtenjam.
Hij staat nu in mijn bijkeuken, daar is het donker en koud vanwege de rechtstreekse luchttoevoer van buiten. De koelkast durfde ik niet aan, omdat ik met de nieuwe marsepein al eerder problemen gehad heb met zweten. Morgenavond wordt de taart opgehaald, en vrijdagochtend gegeten. Moet ik aanraden de taart in de koelkast te zetten of gewoon op een donkere koele plek om het risico van zweten helemaal te voorkomen? De vullingen kunnen buiten de koelkast bewaard worden.

http://i334.photobucket.com/albums/m421/Rosanneke1981/SDC10296.jpg

2

Re: Mijn eerste bruidstaart

Hij is erg mooi!!
Knap gemaakt zeg. Bewaaradvies kan ik je helaas niet geven (lees zelf mee...)

3

Wauw, je eerste?
Hij is echt supermooi .
groetjes Tineke

groetjes Tineke.

4

Hij is echt heel mooi goed gedaan

groetjes fleur

5

Vind hem erg mooi geworden ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Dat heb je echt onwijs goed gedaan voor je eerste bruidstaart :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Mooie taart.
Lekker opeen koele plaats laten bewaren. Dat doe jezelf nu ook dus niet op het laatste moment een risico gaan lopen met je mooie taart.

8

vind hem erg mooi

9

Moooooi die taart!

10

Wat een schatje van een bruidstaart. Erg leuk gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Een mooie bruidstaart :Y

12

Wat een mooi exemplaar.
Eng he , zo een opdracht voor een bruidstaart. Ik heb nu al aardig wat opdrachten gehad maar sta nog steeds te bibberen met opbouwen :lol:
Ik zou hem niet in de koelkast bewaren hoor, geen risico nemen! Moeten ze hem natuurlijk niet in het zonnetje zetten ofzo maar op een koele donkere plaats is prima.
Even nadrukkelijk erbij zeggen dat als ze hem al eerder op de horecalokatie brengen ze hem daar ook niet in de koelcel zetten.
Daar heb ik al meerdere malen hier rampen van voorbij zien komen van taarten die er wel in hebben gestaan en dat wil je niet.

13

prachtig ,en de rode bloemen maakt het af :thumb:

14

Mooie taart zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

15

super mooie taart hoor, en nee zeker niet in de koelkast of koeling laten wegzetten. Je moet er toch niet aan denken dat je roze bloemetjes gaan zweten?

Tips met betrekking tot het deuvelen, kijk even op de site van Lara (tartacadabra) daar staat het aantal deuvels. ZO uit mijn hoofd weet ik het even niet maar volgens mij had je er wel iets meer mogen gebruiken ;).

groetjes KiT

er is altijd wel een reden voor taart

16

Mooie bruidstaart hoor!!

Groetjes, Simone

17

wauw, prachtige taart en prachtige kleur!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

18

Een mooie en fleurige bruidstaart heb je gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Mooie bruidstaart, ziet er strak uit!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

20

Hij is heel mooi geworden.

Mooie taart!!!

22

Het heel mooi geworden!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl