Re: 't Is even doorbijten....
Wat een stel pracht-taarten!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=XSQH6QJT
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 't Is even doorbijten....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een stel pracht-taarten!!!!
Ik had alle voorbereidingen al gezien en daar was ik al van onder de indruk, maar nu ze helemaal klaar zijn.....stuk voor stuk prachtig!!
Maar wat een alcohol, kinderen waren zeker lekker rustig, hahaha
Ben wel benieuwd naar de Lindy, maar nog meer straks naar je dummy, heb er zin in!!!!
wauw wauw wauw! Wat veel en wat mooi!! Hoe krijg je het voor elkaar zeg! Petje af hoor!
groetjes Ellen
Jeempie....wat een prachtige taarten zeg!!!
Wat een werk...en allemaal zo mooi...super gedaan meid 
ze zijn helemaal super, allemaal.
Maar de hello kitty is toch favoriet!
Ik vind ze allemaal even gaaf 
Wat een productie....heb je nog tijd voor iets anders 
Groetjes Marlies.
mooie taarten zeg! knap geboetseerd ook!
Ja, ik wist het natuurlijk al.... maar als je dan alles onder elkaar ziet staan, dan weet je het zeker. Het is echt niet normaal. Overigens is de bovenste van hello Kitty mijn favoriet! Superleuk! Maar wat een reuze taart weer zeg.
Andere ook allemaal geweldig.
Och, wat een prachtstukken zeg...echt heel erg mooi!
man oh man wat een taarten allemaal en dat in zo'n korte tijd. Dat had ik dr niet allemaal doorgedrukt gekregen en dan nog zulke pr8plaatjes af leveren. Petje af!!!
Jemig, wat een prachtige serie taarten!
Wauw wat een mega produktie!! En idd, ik dacht ook gelijk wat zullen die kids vrolijk zijn geweest hihihihi, hips!!
Dorieke
Zo wat een boel taarten weer! Ze zijn allemaal stuk voor stuk heel mooi 
Ook mijn favoriet is Hello Kitty!
uhdahbmaaho.................sorry kom effe niet uit mijn woorden...ahum hier komt tie....allemensen wat heb jij veel en schitterend werk afgeleverd! `bewondering`hoor sjonge hoe krijg je het voor elkaar alleen als ik al lees hoeveel kapsels en zo weinig tijd poeh...knap hoor en ze zijn allemaal helemaal compleet en af!
Nice!!
Jeeee je hebt jezelf echt weer overtroffen. Fantastich toch allemaal van zo'n hoge kwaliteit. Ik dacht ik moet eerst even gaan kijken 
Mijn mond valt open van verbazing.............hoe krijg je het voor elkaar.....om zoveel mooie taarten in zo'n korte tijd te produceren.......APPLAUS
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 't Is even doorbijten....