26

Re: 't Is even doorbijten....

Wat een stel pracht-taarten!!!!

27

Ik had alle voorbereidingen al gezien en daar was ik al van onder de indruk, maar nu ze helemaal klaar zijn.....stuk voor stuk prachtig!!

Maar wat een alcohol, kinderen waren zeker lekker rustig, hahaha

Ben wel benieuwd naar de Lindy, maar nog meer straks naar je dummy, heb er zin in!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

28

wauw wauw wauw! Wat veel en wat mooi!! Hoe krijg je het voor elkaar zeg! Petje af hoor!

groetjes Ellen

groetjes Ellen

29

Jeempie....wat een prachtige taarten zeg!!!
Wat een werk...en allemaal zo mooi...super gedaan meid :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

30

ze zijn helemaal super, allemaal.
Maar de hello kitty is toch favoriet!

31

Ik vind ze allemaal even gaaf :thumb:
Wat een productie....heb je nog tijd voor iets anders :lol:

Groetjes Marlies.

32

mooie taarten zeg! knap geboetseerd ook!

groetjes José

33

Ja, ik wist het natuurlijk al.... maar als je dan alles onder elkaar ziet staan, dan weet je het zeker. Het is echt niet normaal. Overigens is de bovenste van hello Kitty mijn favoriet! Superleuk! Maar wat een reuze taart weer zeg.
Andere ook allemaal geweldig.

Corinne
Sugar & Flour

34

Och, wat een prachtstukken zeg...echt heel erg mooi!

Groetjes, Tessa

35

man oh man wat een taarten allemaal en dat in zo'n korte tijd. Dat had ik dr niet allemaal doorgedrukt gekregen en dan nog zulke pr8plaatjes af leveren. Petje af!!!

36

Jemig, wat een prachtige serie taarten!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

37

Wauw wat een mega produktie!! En idd, ik dacht ook gelijk wat zullen die kids vrolijk zijn geweest hihihihi, hips!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

38

Zo wat een boel taarten weer! Ze zijn allemaal stuk  voor stuk heel mooi :Y
Ook mijn favoriet is Hello Kitty!

39

uhdahbmaaho.................sorry kom effe niet uit mijn woorden...ahum hier komt tie....allemensen wat heb jij veel en schitterend werk afgeleverd! `bewondering`hoor sjonge hoe krijg je het voor elkaar alleen als ik al lees  hoeveel kapsels en zo weinig tijd poeh...knap hoor en ze zijn allemaal helemaal compleet en af!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

Nice!!

41

Jeeee je hebt jezelf echt weer overtroffen. Fantastich toch allemaal van zo'n hoge kwaliteit. Ik dacht ik moet eerst even gaan kijken :D

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

42

Mijn mond valt open van verbazing.............hoe krijg je het voor elkaar.....om zoveel mooie taarten in zo'n korte tijd te produceren.......APPLAUS

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.