Onderwerp: taart voor Indy met bijzonder verhaal

Taartje gevuld met mangomousse.
Het verhaal van Indy (dochter van mijn collega)
6 weken te vroeg geboren op 13 juli jl. Eerste afwijking, alvleesklier om de 12-vingerige darm gegroeid, 15 juli al geopereerd. Na diverse complicaties toch weer naar het UMCG. Weer diverse afwijkingen geconstateerd. Rechter bovenste longkwab verwijderd en een ductus (ingewikkeld verhaal, doe maar googlen) gedicht.
Ze is nu thuis, maar vaak nog dipjes zodat ze weer opgenomen wordt in Zwolle. Een zenuw in de stemband is geraakt en dus huilt ze zonder geluid. En ze heeft nog een gaatje in haar hartje, waar ze t.z.t. aan geopereerd gaat worden. Pfffff. En ga zo maar door. Het einde is dus nog niet in zicht.
Vandaar dit taartje, een beetje afgeleid van het geboortekaartje. Eigenlijk zou ik vandaag dit taartje brengen, maar mijn zoontje had bijna 40 graden koorts en Indy ligt sinds maandag weer in het ziekenhuis. Dus maar in de vriezer gegooid, totdat het zover is, dat ik wel op bezoek kan gaan.
Zo, sorry voor het lange verhaal, eigenlijk is de lijst nog veel langer, maar dat zal ik jullie besparen.
http://hobbiesvanjosette.mijnalbums.nl/