1

Onderwerp: taart voor Indy met bijzonder verhaal

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JW438MVE.jpg

Taartje gevuld met mangomousse.

Het verhaal van Indy (dochter van mijn collega)

6 weken te vroeg geboren op 13 juli jl. Eerste afwijking, alvleesklier om de 12-vingerige darm gegroeid, 15 juli al geopereerd. Na diverse complicaties toch weer naar het UMCG. Weer diverse afwijkingen geconstateerd. Rechter bovenste longkwab verwijderd en een ductus (ingewikkeld verhaal, doe maar googlen) gedicht.

Ze is nu thuis, maar vaak nog dipjes zodat ze weer opgenomen wordt in Zwolle. Een zenuw in de stemband is geraakt en dus huilt ze zonder geluid. En ze heeft nog een gaatje in haar hartje, waar ze t.z.t. aan geopereerd gaat worden. Pfffff. En ga zo maar door. Het einde is dus nog niet in zicht.

Vandaar dit taartje, een beetje afgeleid van het geboortekaartje. Eigenlijk zou ik vandaag dit taartje brengen, maar mijn zoontje had bijna 40 graden koorts en Indy ligt sinds maandag weer in het ziekenhuis. Dus maar in de vriezer gegooid, totdat het zover is, dat ik wel op bezoek kan gaan.

Zo, sorry voor het lange verhaal, eigenlijk is de lijst nog veel langer, maar dat zal ik jullie besparen.

2

Re: taart voor Indy met bijzonder verhaal

Wat een ontzettend lief gebaar met zo'n mooie taart!
Daar zullen haar ouders wel van genieten..positief puntje.
Beterschap/sterkte voor haar en je zoontje.

3

wat een verhaal! arm gezin! Taartje hebben zeker verdiend, en dan ook nog zo een? Prachtig!!
groetjes Ellen

groetjes Ellen

4

Jeetje,dat is niet niks zeg! Wat een zorg om zo'n klein en kwetsbaar meisje. Je hebt een hele lieve taart gemaakt en ik weet zeker dat als Indy weer thuis is hij met smaak en waardering opgegeten zal worden!

Groetjes,Monique63

Carpe Diem !

5

Wat een ongelooflijk triest verhaal! Het zal je maar overkomen, en alsof 1 ding dan nog niet genoeg is...hoeveel meer kan een mens dragen! Verschrikkelijk! Ik vind het taartje erg leuk, zal zeker gewaardeerd worden! Sterkte met je zoontje hopelijk is hij snel weer beter!

6

Ach wat en dotje van een taartje zeg! En wat een verhaal. Wat zullen de papa en mama van indy het zwaar hebben. Prematuurtjes zijn heel sterk maar hebben vaak veel te verduren. Tjonge wat sneu he!
Lief van ej dat je deze taart gemaakt hebt voor ze.

7

Geeft helemaal niets hoor van je lange verhaal,niets is te lang als het om een kind gaat en wat ze allemaal al heeft meegemaakt en nog moet meemaken.
En wat heb je een leuke taart voor haar gemaakt.
Nu je eigen kind koorts heeft moet je natuurlijk je kind blijven,maar als je de gelegenheid hebt om de taart te brengen zullen ze hem zeker waarderen.
By the way,je taart is echt hardstikke leuk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

O wat een moeilijke en spannende start van zo'n klein leventje! En het zal nog een hele spannende tijd blijven ook!
Jouw lieve taartje zal vast een beetje vreugde bij alles brengen, iets wat de ouders, geslingerd tussen hoop en wanhoop, vast kunnen waarderen.
Ik hoop dat je het gauw kunt brengen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

Wat een spannende tijd voor je collega. Wat heb je een mooie lieve taart gemaakt. Ik hoop dat je hem gauw kan brengen.

Ook beterschap met je zoon.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

wat een vreselijke tijd voor je collega ppfff tis allemaal niet niks, ik weet zeker dat ze je prachtige taart gaat waarderen, ik hoop dat je hem snel kan brengen bij ze!

11

Ach wat een naar verhaal, zo'n kleintje snapt er zelf natuurlijk ook helemaal niks van. Wat ontzettend zielig. Hopen dat je taart hen goed doet, hij ziet er in ieder geval fantastisch uit!

Groetjes Renske

12

Wat een heftig verhaal zeg, het lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken!
Als de tijd daar is, zullen ze vast en zeker superblij zijn met dit taartje, want hij is echt superleuk geworden! Leuke kleurtjes :)

Groetjes Laura!

13

Och jeetje, wat een ontzettende valse start voor Indy om zo ter wereld te komen zeg..
en wat een lief gebaar van jou om zo;n mooi lief taartje te maken, dat zullen ze echt wel waarderen!

Beterschap met je eigen hummeltje!

14

Poeh wat een heftig verhaal!!

Je hebt een hele mooie taart voor de papa en mama van Indy gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Wat erg als je kleintje zo ziek is en zo vaak naar het ziekenhuis moet. En zo'n mooie taart zal vast een hart onder de riem zijn voor de ouders. Echt lief om dit voor hun te doen.
En trouwens ook beterschap voor jou zoontje he.

Groeten van Nicole

16

Wat een lief gebaar! En een supermooie taart!

17

Tjeetje, wat een verhaal! Wordt daar altijd verdrietig van, met die kleine hummels.... De taart is in ieder geval prachtig!

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

18

Ik krijg er tranen van in mijn ogen. En wat een ontzettend mooie taart.

Groetjes,
Nanda

19

Wat vervelend voor je collega dat zoiets geweldigs als de geboorte van een dochter zo snel omslaat in een hele spannende tijd. Terwijl ze nu lekker thuis zou moeten genieten. Wat een prachtige taart heb je gemaakt!!

20

Wat een triest verhaal,zo klein en dan dit allemaal al mee moeten maken.
Je hebt een hele mooie lieve taart gemaakt.

21

Mooie taart bij een triest verhaal...

22

Triest verhaal....maar een prachtige taart die de ouders hopelijk een beetje doen opvrolijken....
Het is toch triest dat zo'n klein hummeltje al zoveel moet lijden....
Hopelijk komt het vlug goed.......

Sterkte Marlies.

23

Ach dat arme meisje, als zoveel ellende meegemaakt. Heel lief om zo'n taartje mee te nemen hoor :Y
Hij ziet er ook erg mooi en lief uit.

24

Jee joh, wat een sneu verhaal voor dat kleine meidje!
Ontzettend lief dat je zo'n prachtige taart voor haar hebt gemaakt!

Beterschap ook voor je zoontje!

Groetjes, Jos

25

een taart met een verhaal....heel mooi....en de taart.....prachtig!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!