Onderwerp: Ik heb niet stil gezeten....
....hier een kleine selektie van de taarten van de afgelopen 2 weken. Het is zo druk dat ik een aantal taarten al niet eens meer fotografeer.....komt ie....

met meptaartje

de verjaardagstaart voor mijn dochter die niet klaar was, hadden nog aardbeitjes bij gemoeten en een strawberry shortcake...volgend jaar beter dan maar

nog een Little Pony

ook Hello Kitty was van de partij

En de laatste zijn een paar taartjes, had wat goed te maken, voor de verjaardag van haar zoontje had ik ook een taart gemaakt en die was echt vreselijk mislukt, nu was haar vriend jarig, dus even alles uit de kast gehaald

dan waren daar nog een Feyenoord-, Stropdas-, Retro en Scootertaart en nog ik weet niet hoeveel cupcakes...... en dan ook nog een kinderverjaardag, open dag op de rugby en workshop geven en niet te vergeten beginnen met de voorbereidingen voor de beurs. Dus meiden, bij deze mijn excuses dat het Forum even op de laatste plaats staat. Gelukkig heb ik voor deze week helemaal niets en kan ik een beetje proberen mijn achterstand hier in te halen.
Vergeet ik het nog bijna, speciaal voor Jol, de laatste taartjes, de 2 bolletjes waren biscuit met mandarijncreme met mandarijntjes en perzikjam. De grote taart was chocobiscuit met capuccinocreme met stukjes chocola en aardbeienjam en het cadeautje was chocobiscuit met caramelcreme met rozebotteljam.
Taart van mijn dochter was ook chocobiscuit met caramelcreme en dulche de leche en aardbeienjam. Tevreden Jol?
)