1 Laatst bewerkt door Bien (07-10-2008 09:32)

Onderwerp: Ik heb niet stil gezeten....

....hier een kleine selektie van de taarten van de afgelopen 2 weken. Het is zo druk dat ik een aantal taarten al niet eens meer fotografeer.....komt ie....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AVD4GWSH.jpg

met meptaartje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OX3C7DEL.jpg

de verjaardagstaart voor mijn dochter die niet klaar was, hadden nog aardbeitjes bij gemoeten en een strawberry shortcake...volgend jaar beter dan maar

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JKISZPGV.jpg

nog een Little Pony

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6MSJOKKI.jpg

ook Hello Kitty was van de partij

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KYPRXZAT.jpg

En de laatste zijn een paar taartjes, had wat goed te maken, voor de verjaardag van haar zoontje had ik ook een taart gemaakt en die was echt vreselijk mislukt, nu was haar vriend jarig, dus even alles uit de kast gehaald

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X7OVS8J4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AUSWBYBJ.jpg

dan waren daar nog een Feyenoord-, Stropdas-, Retro en Scootertaart en nog ik weet niet hoeveel cupcakes...... en dan ook nog een kinderverjaardag, open dag op de rugby en workshop geven en niet te vergeten beginnen met de voorbereidingen voor de beurs. Dus meiden, bij deze mijn excuses dat het Forum even op de laatste plaats staat. Gelukkig heb ik voor deze week helemaal niets en kan ik een beetje proberen mijn achterstand hier in te halen.

Vergeet ik het nog bijna, speciaal voor Jol, de laatste taartjes, de 2 bolletjes waren biscuit met mandarijncreme met mandarijntjes en perzikjam. De grote taart was chocobiscuit met capuccinocreme met stukjes chocola en aardbeienjam en het cadeautje was chocobiscuit met caramelcreme met rozebotteljam.

Taart van mijn dochter was ook chocobiscuit met caramelcreme en dulche de leche en aardbeienjam. Tevreden Jol?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Ik heb niet stil gezeten....

Joh, je heb zeker niet stil gezeten. En dan nog meer dan op de foto`s. Maar wat hier op de foto`s staan vind ik geweldig. De taartjes om het goed te maken vind ik een erg leuk geheel. Mooie kleurencombi. De ijsjes op de little pony taart van milou vind ik ook geweldig leuk gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Sjonge wat een productie, ik vind vooral de laatste taartjes erg mooi!  ( En het is nu vast wel goed gemaakt ;) )

4

zo die zijn allemaal wel heel erg mooi.

5

Ze zijn allemaal even mooi!!

Je uitstekers staan echt geweldig op de taarten!!

6

Die taartjes op die LP taart, wat een snoepies!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7

Zooo jij hebt zeker niet stil gezeten, mooie taarten allemaal! Jammer dat de taart van je dochter nog niet helemaal af was. Maar hij is/was zo ook heel mooi!

8

wauw , wat een procductie zeg, je heb ind niet stil gezeten, allemaal stuk voor stuk super!!

9

Wat een leuke taarten allemaal,met de pony is echt een schatje,mooi roze,en de taart voor je dochter is zo ook helemaal niet mis,volgend jaar voor haar alles maar evn uit de kast halen en je goedmaker ziet er prachtig uit,zelfde stijl,kleuren maar toch zo verschilend,mooi!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Prachtige taarten!
ik vind de stapel vooral erg mooi en ben benieuwd hoe je zo'n overhangende rand maakt, ik denk eerst de taart bekleden en dan nog een laag? hoe meet je dan handig af hoe groot dat moet?

Groetjes Mariëlle

11

Die cc'tjes op de Pony taart zijn zooooo cute! Met die laatste taarten maak je volgens mij alles weer helemaal goed!

12

Zo hee, jij hebt idd niet stil gezeten, en wat en prachtige productie!! vooral die laatste! mooi hoor!

groetjes Ellen

13

wat een prachtige kunstwerken maak jij er toch van!!

14

Tjonge je bent druk geweest zeg. Maar ze zijn wel stuk voor stuk prachtig handwerk!

Groetjes Renske

15

Ehhh....wanneer slaap jij?
Wat een boel werk.....en wat zijn ze mooi! Wat een mooie kleurencombi de bruine taartjes!

Groetjes,
Daniela

Toppie, vooral die laatste taarten, leuk he die kleuren combie. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

17

Wow wat een taarten zeg!!! Ik vind je Hello Kitty taart echt zooooo leuk!

18

goh wat een mooie taarten :thumb:

19

Dat je niet stil kan zitten dat wisten we al wel hoor ;)

Meid je hebt weer prachtige taarten gemaakt Zo leuk van kleur allemaal.
En natuurlijk wee reven netjes en strak afgewerkt.
En waarom schieten die taarten van onze eigen kids er altijd bij in he?
Hij is toch erg leuk hoor daar niet van ;)
Nou meid op naar je dummies voor de beurs!

20

wat een mooie en leuke taarten zeg! Jammer dat de taart van ej dochter niet helemaal af was maar ook zonder is tie leuk!!!

Nou ff een beetje uitpuffen deze week en dan op naar taart en trend!

21

wat een mooie taarten allemaal. Vooral die op de laatste 2 foto's vindt ik helemaal super (die bruine met blauw en groen).

Groetjes Rineke

22

ow Bien wat een gave taarten weer!! ik vind de laatste serie wel heel erg mooi. die strikjes die je op de taarten hebt zitten, heb je die van die malletjes gemaakt? en zoja neem je die dan mee naar de beurs voor mij ;) ?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

23

Ja duh! Nog gefeliciteerd met je dochter natuurlijk. Muts dat ik ben!

24

Zo mooi,ik ben onder de indruk...super!

25

:lol: :lol: :lol: :lol: Meid, wat klinken ze lekker !!!!!!!!!!!! Zo zie je maar: als Koenie zich even terugtrekt, neem ik de honneurs waar!! Helemaal lekker, om te horen waarmee ze gevuld zijn, want ze zien er niet alleen mooi uit, maar :P
Ik had al in je album gesnuffeld en e.e.a. gezien, maar wel blijven posten hoor! Plaatjes weer. Wat een leuke cake-jes heb je op de taart van Milou?! En de rolroosjes bij Hello Kitty zijn zoooo lief. Prachtige stapel voor Liese en de bruine taartentafel is helemaal leuk!! En Strawberry is ook leuk, vooral de onderste is heel veel werk, maar jammer, dat ie niet helemaal geworden is, wat je in je hoofd had.

Groet, Jolanda