Onderwerp: botercreme opnieuw invriezen (2x)
Meiden,
kan ik botercreme die al eens ingevroren is geweest opnieuw invriezen?? (ja dat kan natuurlijk, maar is ie dan nog te eten??)
gr Ellen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme opnieuw invriezen (2x)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Meiden,
kan ik botercreme die al eens ingevroren is geweest opnieuw invriezen?? (ja dat kan natuurlijk, maar is ie dan nog te eten??)
gr Ellen
Zou ik toch niet zo snel doen, kan me niet voorstellen dat het daar lekkerder van wordt.
Als je toch twijfelt en het anders zou weggooien, gewoon proberen. Weet je het voor de volgende keer. Zou het ook niet weten.
Ik heb al wel gedaan met de botercreme 1:1 alleen voor het afsmeren.
Niks geen problemen mee gehad en de smaak blijft gewoon hetzelfde hoor
Ik heb vroeger op school geleerd dat je spullen nooit 2 keer mag invriezen en dit in verband met de bacteri
Ik heb het ook wel eens gedaan en er is niemand ziek van geworden. Ik maak er alleen geen gewoonte van!
Hoi,
Ik zou het niet doen, dat doe je met andere etenswaar toch ook niet!
Stel dat er nou iemand ziek van wordt, dat wil je toch niet op je geweten hebben.....
Of lees het even na op deze site:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse … _id=2894#8
Succes!
Het natuurlijk niet helemaal waar dat het met andere etenswaar ook niet gebeurd. Ik vries namelijk regelmatig vlees in (en ben daarin vast niet de enige ) en ik w
Bedankt voor jullie reacties, De tip van Monique ga ik zeker toepassen. En ik heb het nu gewoon geprobeerd, heb het van de week nodig dus hoop dat het lukt en smaakt natuurlijk. Zal jullie laten weten hoe het is gegaan (en of er slachtoffers zijn gevallen )
Ellen
Het voorbeeld wat gegeven wordt over het vlees dat ingevroren is geweest en wat je zelf weer opnieuw invriest zit iets anders in elkaar dan hetgeen Ellen bedoelt.
Het vlees wat al ingevroren is geweest en wat jij ontdooit weer koopt is op een manier ingevroren die vele malen sneller gaat dan een diepvries thuis aankan, daardoor mag je die producten wel weer opnieuw invriezen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme opnieuw invriezen (2x)