1

Onderwerp: botercreme opnieuw invriezen (2x)

Meiden,
  kan ik botercreme die al eens ingevroren is geweest opnieuw invriezen?? (ja dat kan natuurlijk, maar is ie dan nog te eten??)

gr Ellen

Re: botercreme opnieuw invriezen (2x)

Zou ik toch niet zo snel doen, kan me niet voorstellen dat het daar lekkerder van wordt.

Groetjes Renske

3

Als je toch twijfelt en het anders zou weggooien, gewoon proberen. Weet je het voor de volgende keer. Zou het ook niet weten.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Bedoel je botercr

Carpe Diem !

5

Ik heb al wel gedaan met de botercreme 1:1 alleen voor het afsmeren.
Niks geen problemen mee gehad en de smaak blijft gewoon hetzelfde hoor :Y

Ik heb vroeger op school geleerd dat je spullen nooit 2 keer mag invriezen en dit in verband met de bacteri

7

Ik heb het ook wel eens gedaan en er is niemand ziek van geworden. Ik maak er alleen geen gewoonte van!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

8 Laatst bewerkt door saskiahuisman (06-10-2008 13:55)

Hoi,

Ik zou het niet doen, dat doe je met andere etenswaar toch ook niet!
Stel dat er nou iemand ziek van wordt, dat wil je toch niet op je geweten hebben.....

Of lees het even na op deze site:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse … _id=2894#8
Succes!

9

Het natuurlijk niet helemaal waar dat het met andere etenswaar ook niet gebeurd. Ik vries namelijk regelmatig vlees in (en ben daarin vast niet de enige :+) en ik w

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Bedankt voor jullie reacties, De tip van Monique ga ik zeker toepassen. En ik heb het nu gewoon geprobeerd, heb het van de week nodig dus hoop dat het lukt en smaakt natuurlijk. Zal jullie laten weten hoe het is gegaan (en of er slachtoffers zijn gevallen O-) )

Ellen

Het voorbeeld wat gegeven wordt over het vlees dat ingevroren is geweest en wat je zelf weer opnieuw invriest zit iets anders in elkaar dan hetgeen Ellen bedoelt.
Het vlees wat al ingevroren is geweest en wat jij ontdooit weer koopt is op een manier ingevroren die vele malen sneller gaat dan een diepvries thuis aankan, daardoor mag je die producten wel weer opnieuw invriezen.