Onderwerp: Het bekleden lukt me gewoon niet!
Hoi,
Ik ben zo onderhand 2 weken op het forum ofzo en ik vind het echt superleuk. Ook erg leuk hoe snel iedereen tips geeft.
Ik heb nu een vraag die al aardig wat keren aan bod is gekomen maar een echte oplossing heb ik toch nog niet gevonden.
Bij de webshop heb ik blanke marsepein gekocht. Ik wil dit dan kleuren met de wilton colours. Ik doe er dan genoeg kleur door dat weet ik zeker want de kleur is fel genoeg, maar ik krijg het echt niet in een egale kleur. Het is altijd gemarmerd en wordt nooit mooi egaal. Hoe los je dat op?
Nu kan ik ook totaal niet overweg met marsepein. Het plakt overal een vast en het uitrollen wil ook steeds niet lukken.
Nu had iemand het al over fondant maar plakt dat dan ook echt minder? En ik heb ook al gelezen dat dat niet lekker is. Is dat echt zo?
En dan nog een klein vraagje die hier eigenlijk niet bij hoort maar ach...
Als ik mijn cupcakes bak dan laat het papiertje altijd los. Ik doe het zo: de papiertjes in de muffinvorm. Dan het beslag erin. Dan in de oven. Dan uit de oven halen. Dan iets zwaars erop zodat ze niet te hoog worden. Dan eruit halen, maar dan moet je toch iets aan het papiertje trekken, of kan dit anders? En dan af laten koelen.
Nou ik hoop dat jullie met tips komen, dat zou ik echt erg fijn vinden!
Groetjes Suze