26

Re: Teveel vragen!

smoother moet je inderdaad bestellen, wat het palet me koste bij blokker weet ik niet meer.

27

Een smoother is niet perse nodig hoor, met je handen kom je ook al een heel eind. Ik heb ook wel eens gelezen dat sommigen met boeken of tijdschriften aan de gang gaan op de boel mooi strak te krijgen... Zelf nooit uitgeprobeerd haha.

In ieder geval veel plezier tijdens het bekleden e.d. :)

Life is uncertain... do the wud first! ;)

28

Haha oke, nouja ik denk dat ik voor die 5 euro hem er maar bij bestel. Ik hoop dat het dan via die belgische site uiterlijk in het weekend binnen is! Lijkt me wel toch?

Ik ga zometeen mijn taart bakken, morgen vullen en versieren :) Hoe het beste te bewaren?

29

in de vriezer in een taartdoos en daar over heen een plastic zak goed afsluiten.

30

Oke, kan niet in de koelkast in een doos+zak? Weet niet hoe lang hij dan morgen ontdooien moet? Zit nu in de oven, had nog wat over dus twee kleine cakejes gemaakt :)

31

als je de taart morgen nodig hebt hoeft hij niet in de vriezer.

32

Ik heb een hele hoop besteld bij de taartenfee, maar ik zie net pas dat ik dat waarschijnlijk nooit over een week binnen heb :( Mooi jammer, want ik moet de taart volgende week dinsdag maken! 9 dagen dus..

33

Anouk-Taart schreef:

Ik heb een hele hoop besteld bij de taartenfee, maar ik zie net pas dat ik dat waarschijnlijk nooit over een week binnen heb :( Mooi jammer, want ik moet de taart volgende week dinsdag maken! 9 dagen dus..

geen paniek Anouk, als je je betaling al gedaan hebt zal het er zeker zijn hoor.

Je bent in elk geval al enthousiast genoeg en dat is al

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

34

Ja ik zag je berichtje, heel erg bedankt, je hebt me gerustgesteld hoor! :) Ik ga vanmiddag met mijn eerste taart aan de slag! :D