Re: Paarden taart in Pip style
ja geweldig zeg echt een hippe taart man en hoe maak je nu die rode klaprozen? frillen? pip is inderdaad super wordt je lekker vrolijk van zo ook van deze taart heel mooi gemaakt.
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paarden taart in Pip style
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ja geweldig zeg echt een hippe taart man en hoe maak je nu die rode klaprozen? frillen? pip is inderdaad super wordt je lekker vrolijk van zo ook van deze taart heel mooi gemaakt.
wauw prachtig hoor, ben er helemaal van onder de indruk:Y
Prachtig mooi!! Je naambordje vind ik helemaal geweldig!!
Dorieke
wow, erg mooi zeg!
Wat een prachtige combinatie van kleuren en details! prachtige bloemen en ja, het paard is natuurlijk helemaal geweldig! Ik vind het naamplaatje ook zo schattig!
Groetjes, Jos
geweldig, super enz 
Fan-tas-tisch! Kan er alleen maar van dromen ooit zo'n mooie taart te kunnen maken.
Wat schitterend! Het paard is zo leuk en die medaille en de leuke kleurtjes. Pr8ig!!! Heel goed bed8!!!
Wauw, dit is een mooie meidentaart.
wat een leuke taart en wat een briljant idee zeg met die u-hoefjes 
Wat een leuke gezellige taart zeg. Heel mooi gedaan!!
das weer eentje die eruit springt zeg ;..helemaal knal ....ik ken pip niet maar vind de pipstijl precies wel super 
Annet, hij is precies geworden zoals je had verteld, en uitgebreid had getekend voor me
En de PIP stijl is geweldig even een linkje voor degene die PIP niet kennen
www.pipstudio.com
Ik kan niet wachten om Merle haar kamertje te behangen
Dan weet jij wel wat er op de muren komt

Wohooooooo gave taart, knap gemaakt, zo strak en zo super die kleurtjes.......petje af hoor!!!!!!!
Wow, dat is niet zomaar een taart. Hij is werkelijk schitterend! En heel erg leuk geboetseerd. Complimenten hoor!
Moest eerst even kijken wat Pip was, blijkt gewoon hardstikke leuk te zijn. Echt iets voor jou en Wietske, dus ook weer een bijzonder mooie taart neergezet. Het zijn elke keer weer kunstwerkje, het paar bovenop is echt zo mooi gemaakt! Helemaal af met die bloempjes en randjes.
Wat een gave taart. Ik wil 'm proberen na te maken maar ben nog niet zo goed in het boetseren. Heb je enig idee waar ik zo'n marsepeinen figuur kan kopen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paarden taart in Pip style