26

Re: Paarden taart in Pip style

ja geweldig zeg echt een hippe taart man en hoe maak je nu die rode klaprozen? frillen? pip is inderdaad super wordt je lekker vrolijk van zo ook van deze taart heel mooi gemaakt.

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

27

wauw prachtig hoor, ben er helemaal van onder de indruk:Y

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

28

Prachtig mooi!! Je naambordje vind ik helemaal geweldig!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

29

wow, erg mooi zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

30

Wat een prachtige combinatie van kleuren en details! prachtige bloemen en ja, het paard is natuurlijk helemaal geweldig! Ik vind het naamplaatje ook zo schattig!

Groetjes, Jos

31

geweldig, super enz  :thumb:

32

Fan-tas-tisch! Kan er alleen maar van dromen ooit zo'n mooie taart te kunnen maken.

33

Wat schitterend! Het paard is zo leuk en die medaille en de leuke kleurtjes. Pr8ig!!! Heel goed bed8!!!

34

Leuk!!!
(wie is Pip?)

groeten Annemieke
Cake It

35

Wauw, dit is een mooie meidentaart.

36

wow..hoe heb je het paardje gemaakt ??

Groetjes Katy

37

wat een leuke taart en wat een briljant idee zeg met die u-hoefjes ;)

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

38

Wat een leuke gezellige taart zeg. Heel mooi gedaan!!

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

39

das weer eentje die eruit springt zeg ;..helemaal knal ....ik ken pip niet maar vind de pipstijl precies wel super :lol:

40

Annet, hij is precies geworden zoals je had verteld, en uitgebreid had getekend voor me ;)  En de PIP stijl is geweldig even een linkje voor degene die PIP niet kennen :)  www.pipstudio.com

Ik kan niet wachten om Merle haar kamertje te behangen :D  Dan weet jij wel wat er op de muren komt :) ;)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

41

Wohooooooo gave taart, knap gemaakt, zo strak en zo super die kleurtjes.......petje af hoor!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

42

Wow, dat is niet zomaar een taart. Hij is werkelijk schitterend! En heel erg leuk geboetseerd. Complimenten hoor!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

43

Moest eerst even kijken wat Pip was, blijkt gewoon hardstikke leuk te zijn. Echt iets voor jou en Wietske, dus ook weer een bijzonder mooie taart neergezet. Het zijn elke keer weer kunstwerkje, het paar bovenop is echt zo mooi gemaakt! Helemaal af met die bloempjes en randjes.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

44

Wat een gave taart. Ik wil 'm proberen na te maken maar ben nog niet zo goed in het boetseren. Heb je enig idee waar ik zo'n marsepeinen figuur kan kopen?