1 Laatst bewerkt door Elmamma (18-09-2008 21:25)

Onderwerp: 3e en 4e taartje tips zijn welkom :-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MWBDWOQR.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ECGOFDME.jpg

dit zijn dus mijn 3e en 4e taart,
de eerste voor een vriending die weer is gaan studeren en graag een vrolijk taartje wilde eten, de tekst heb ik met botercreme gespoten, maar door de warmte binnen en de warmte van mijn hand, werd dat erg vloeibaar en dus ongelijk, jammer. omdat ik nog geen bloemenuitsteker had heb ik alle bloemetjes zelf uitgesneden, heel lang mee beziggeweest, maar ja, het is vrolijk geworden.
het andere taartje is een verjaardagstaart, hij zou heel anders worden, maar grrrrr. de bezorger van GLS was net een minuut nadat ik kids vanschool ging halen langsgekomen, nu moest ik het in Zwolle halen. dat lukt niet een twee drie...
balen, had nml maandag al besteld... maar goed, tot zover mijn frustratie. nu moets ik boetseren zonder versteviging en zonder de leuke kleureffecten die ik had besteld, het zou eerst iets met een podiumpje en medailles worden, samen met de turntoestellen. alles moest ook wat groter en robuster om niet in te zakken, maar ach... ik denk dat Mikal dat niet zal zien, en verwacht dat ze toch reuzeblij is met haar taartje, toch altijd leuker dan de HEMA...

2 Laatst bewerkt door Elmamma (18-09-2008 21:26)

Re: 3e en 4e taartje tips zijn welkom :-)

foto's toch maar even wat groter gemaakt...

3

mooi zeg!

groetjes José

4 Laatst bewerkt door zijdaar (18-09-2008 21:51)

Ziet er goed uit!
Enige tip: koop een bloemenuitsteker! :lol:
Scheelt een hoop tijd.

5 Laatst bewerkt door Irma (19-09-2008 01:10)

Dat gaat je al goed af!! Leuk zeg!

Tipje: op de "mat"van de turntaart zie ik vocht..als je dat gebruikt hebt om het op elkaar te plakken....dat is vaak niet eens nodig! Zeker niet als het zo'n plat stuk is.

ik vind dat emmertje met talkpoeder erg gaaf!

Je hart fluitsert, luister goed!

6

Ik vind het heel knap, mij lukt het niet een vierkante taart te bekleden... :o
Heb het geprobeerd, wat een ramp!

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

7

Ik vind het goed gelukt. En zeker zonder veel materiaal.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Ja die doordrukvlek, daar baalde ik nogal van, ik heb hem niet natgemaakt, maar het is misschien gekomen door condensvocht oid, maar ja, er is gewoon niets meer aan te doen

9

Knap geboetseerd hoor! En dat emmertje is inderdaad leuk :Y

10

zijdaar schreef:

Ziet er goed uit!
Enige tip: koop een bloemenuitsteker! :lol:
Scheelt een hoop tijd.

ja;-) de bloemenuitsteker zit bij de nieuwe bestelling die vandaag hopelijk aankomt...