Onderwerp: 3e en 4e taartje tips zijn welkom :-)

dit zijn dus mijn 3e en 4e taart,
de eerste voor een vriending die weer is gaan studeren en graag een vrolijk taartje wilde eten, de tekst heb ik met botercreme gespoten, maar door de warmte binnen en de warmte van mijn hand, werd dat erg vloeibaar en dus ongelijk, jammer. omdat ik nog geen bloemenuitsteker had heb ik alle bloemetjes zelf uitgesneden, heel lang mee beziggeweest, maar ja, het is vrolijk geworden.
het andere taartje is een verjaardagstaart, hij zou heel anders worden, maar grrrrr. de bezorger van GLS was net een minuut nadat ik kids vanschool ging halen langsgekomen, nu moest ik het in Zwolle halen. dat lukt niet een twee drie...
balen, had nml maandag al besteld... maar goed, tot zover mijn frustratie. nu moets ik boetseren zonder versteviging en zonder de leuke kleureffecten die ik had besteld, het zou eerst iets met een podiumpje en medailles worden, samen met de turntoestellen. alles moest ook wat groter en robuster om niet in te zakken, maar ach... ik denk dat Mikal dat niet zal zien, en verwacht dat ze toch reuzeblij is met haar taartje, toch altijd leuker dan de HEMA...