1 Laatst bewerkt door Micky (16-09-2008 11:56)

Onderwerp: Voor mijn lieve mama.......

Ze is vandaag jarig, en vandaag een jaar geleden maakte ik mijn eerste taart speciaal voor haar. Ik had er veeel meer werk van willen maken maar helaas.....
gisterenmorgen scheurde ik een spier in mijn schouder en heb er best last van....dus meer dan bloemen plakken zat er helaas niet in.......zucht........
Maar mama was er erg blij mee......het kleine taartje heeft ze nog niet gezien die staat nog hier omdat ze zelf niet zo'n grote koelkast heeft.......en tot overmaat van ramp heeft een groot deel van de visite afgebeld....dus ik denk dat die taart in de vriezer gaat....kan ik dat ook een keer uitproberen.:Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CPOLXM34.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y3NONTAI.jpg

De bovenste is dubbel gevuld met aardbeienbavarois waarvan 1 laag nog met verse
frambozen erdoor, en de onderste is gevuld met lemon curd en mona citroenkwarktaartpudding...jammie jammie......

En ik had vorig jaar echt niet kunnen bedenken dat ik nu 128 taarten verder ben.....in een jaar tijd......is toch eigenlijk belachelijk :D:D:D
En dat is allemaal jullie schuld......als ik deze site nooit had ontdekt dan, dan, dan, dan............had ik ook niet deze geweldige hobby gevonden....:D
Dus dames bedankt he allemaal ;)

Groetjes

Micky

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Voor mijn lieve mama.......

Amai een scheur in een spier en dan toch nog zulke leuke taarten maken,Chapeau,maarja dat zal de liefde voor een mama zijn h

Vele en lieve groetjes Nicole

3

Wat een leuke bloemen taarten,ziet er heel gezellig uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

Pooh h

Je hart fluitsert, luister goed!

5

Toch nog heel leuk geworden zo met die bloemen. Veel sterkte en gefeliciteerd met je mama.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Gefeliciteerd en leuke taarten hoor!

7

Lieve taarten weer voor mams! Gefeliciteerd met je moeder. Grappig: ik maakte ook precies een jaar geleden de eerste taart voor Casper (toen een paar maanden niet totdat ik dit forum ontdekte) en vanaf 2008 ging bakken. Wat aantal taarten betreft zal het ook ongeveer in die buurt liggen.

Groet, Jolanda

8

Vrolijke taarten, leuk hoor!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

9

Ik vind je bovenste taart met al die bloemetjes echt super leuk!

10

ppfff met zo'n zere arm nog zulke mooie taarten maken, knap hoor!

11

Wat een gezellige bloementaarten zeg vooral de bovenste, daar word je helemaal vrolijk van.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

12

gefeliciteerd met je mama en hele leuke taarten gemaakt en beterschapjes met je schouder :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

13

Vervelend voor je dat je een spier hebt gescheurd, maar je taarten zijn er wel mooi om geworden hoor :Y

gefeliciteerd met moeders Mick!!
das vervelend zeg een spier gescheurd wat heb je nu toch weer gedaan?
wat een mooie blommentaarten , heb je smarties als knopje??
mooi hoor

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

15

Leuke taarten allebei Micky, gezellige bloemen!
Rot van je spier, ik vind het knap dat je dan nog kan uitrollen enzo!
En 128 taarten in 1 jaar, dat is elke 3 dagen een taart! Wow, veel zeg! Maar ja, ik ben ook al behoorlijk aangestoken inmiddels, ben voortdurend op zoek naar gelegenheid voor taarten...

Groetjes van Karin

16

wat mooi!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

17

Gefeliciteerd met moeders en je taart jubileum!En wat vreselijk vervelend van je schouder,sterkte daarmee!Enne o ja,je taarten zijn super hoor!Lekker gezellig met al die blommen :Y

groetjes mariska

18

leuk, van dezelfde taartenlichting :lol: :lol: ook ik heb mijn 1 jarige taartverslavingsjubileum gehad

Sterkte met je schouder, en prachtige taartjes voor je moeder, je ziet niets van je oorlogswond :D

Alles goed???? nee 3 fout

19

Wat balen joh van je spier!! Hopelijk is het gauw weer over en kan je weer aan de fr

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

20

Gefelliciteerd!
En ze zijn allebei lekker fleurig!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl