Onderwerp: Voor mijn lieve mama.......
Ze is vandaag jarig, en vandaag een jaar geleden maakte ik mijn eerste taart speciaal voor haar. Ik had er veeel meer werk van willen maken maar helaas.....
gisterenmorgen scheurde ik een spier in mijn schouder en heb er best last van....dus meer dan bloemen plakken zat er helaas niet in.......zucht........
Maar mama was er erg blij mee......het kleine taartje heeft ze nog niet gezien die staat nog hier omdat ze zelf niet zo'n grote koelkast heeft.......en tot overmaat van ramp heeft een groot deel van de visite afgebeld....dus ik denk dat die taart in de vriezer gaat....kan ik dat ook een keer uitproberen.:Y

De bovenste is dubbel gevuld met aardbeienbavarois waarvan 1 laag nog met verse
frambozen erdoor, en de onderste is gevuld met lemon curd en mona citroenkwarktaartpudding...jammie jammie......
En ik had vorig jaar echt niet kunnen bedenken dat ik nu 128 taarten verder ben.....in een jaar tijd......is toch eigenlijk belachelijk
:D:D
En dat is allemaal jullie schuld......als ik deze site nooit had ontdekt dan, dan, dan, dan............had ik ook niet deze geweldige hobby gevonden....:D
Dus dames bedankt he allemaal 
Groetjes
Micky