Onderwerp: dwerg nr 2
nou dat valt nog niet mee dat puzzelen hoor,( waarschijnlijk omdat ik zomaar wat zit te frummelen,ik had dit nog nooit gedaan,heb alleen een simpele howto gevonden ergens)maar goed 2 klaar nog 5 te gaan 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » dwerg nr 2
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nou dat valt nog niet mee dat puzzelen hoor,( waarschijnlijk omdat ik zomaar wat zit te frummelen,ik had dit nog nooit gedaan,heb alleen een simpele howto gevonden ergens)maar goed 2 klaar nog 5 te gaan 
nou ze zijn goe gelukt hoor 
En de gezichtjes ook, da's vaak het moeilijkst. Heb je dat met een pen gedaan, het is zo mooi gelukt!
Ik ben benieuwd naar de andere 5. Succes!
nou ze zijn goe gelukt hoor
En de gezichtjes ook, da's vaak het moeilijkst. Heb je dat met een pen gedaan, het is zo mooi gelukt!
Ik ben benieuwd naar de andere 5. Succes!
de gezichtjes heb ik met eetbare stift gedaan,ik wist niet hoe ik dat 3 d effect moest maken wat ik bij sommige op het forum zie vandaar maar zo. groetjes cindy
zo zijn ze erg leuk geworden!
Hoi Cindy, ik heb pas ook voor het eerst gepuzzeld en net als jij maar wat gedaan. Dat 3d effect wilde ik ook en ik heb gewoon een klein rolletje marsepijn neergelegd op bijv. de dijbeen voordat ik het broekje eroverheen legde. Dan heb je een bolling daar. Ik weet niet of dat de officiele manier is maar t werkte wel.
[img]IMG_0533.jpg[/img]
Groetje, Nathasja.
Ow...plaatjes meesturen kan ik blijkbaar niet....
ze zien er goed uit hoor....vind je gezichtjes helemaal top...
Erg leuk zeg!
Ze zien er super uit!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » dwerg nr 2