1

Onderwerp: dwerg nr 2

nou dat valt nog niet mee dat puzzelen hoor,( waarschijnlijk omdat ik zomaar wat zit te frummelen,ik had dit nog nooit gedaan,heb alleen een simpele howto gevonden ergens)maar goed 2 klaar nog 5 te gaan
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XJUVYVAW.jpg

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

Re: dwerg nr 2

nou ze zijn goe gelukt hoor :thumb:

En de gezichtjes ook, da's vaak het moeilijkst. Heb je dat met een pen gedaan, het is zo mooi gelukt!
Ik ben benieuwd naar de andere 5. Succes!

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

slagroomtoefje schreef:

nou ze zijn goe gelukt hoor :thumb:

En de gezichtjes ook, da's vaak het moeilijkst. Heb je dat met een pen gedaan, het is zo mooi gelukt!
Ik ben benieuwd naar de andere 5. Succes!

de gezichtjes heb ik met eetbare stift gedaan,ik wist niet hoe ik dat 3 d effect moest maken wat ik bij sommige op het forum zie vandaar maar zo. groetjes cindy

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

4

zo zijn ze erg leuk geworden!

5

Hoi Cindy, ik heb pas ook voor het eerst gepuzzeld en net als jij maar wat gedaan. Dat 3d effect wilde ik ook en ik heb gewoon een klein rolletje marsepijn neergelegd op bijv. de dijbeen voordat ik het broekje eroverheen legde. Dan heb je een bolling daar. Ik weet niet of dat de officiele manier is maar t werkte wel.
[img]IMG_0533.jpg[/img]

Groetje, Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

6

Ow...plaatjes meesturen kan ik blijkbaar niet....

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

7

ze zien er goed uit hoor....vind je gezichtjes helemaal top...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

8

ziet er wederom goed uit

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

9

Erg leuk zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

10

Erg leuk!

11

Ze zien er super uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl