51

Re: hier word ik niet vrolijk van...

Staan er nieuwe bruidstaarten op? Deze zien er beter uit dan de eerdere volgens mij.

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

52

Hha, net gekeken, zelfs mijn EERSTE taartje zag er beter uit!

53

Dat ik er zelf tijd aan heb besteed om naar deze 'produkten' te kijken! Jammer en eigenlijk erg sneu. Nu zijn wij inmiddels wel erg veel gewend, maar wat anderen ook al schreven, mijn eerste taart zag er al beter uit.
Maar weer verder kijken in deze rubriek naar echte inspiratiebronnen...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

54

Ja sorry, vind het eigenlijk best wel zielig, maar moet toch best wel lachen als ik de taarten zie. Zie iedere keer wel wat nieuws! Mijn favoriet blijft toch de "halloween" kindertaart! sniksnik....of is dit leedvermaak  :rolleyes:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

55

Als ik nu bij de bruidstaarten kijk zien die er best leuk uit! Veel beter dan wat er eerst stond.
Ik vind het niet echt sjiek om zo op iemand af te geven.... We hebben toch allemaal een leerproces met het taarten bakken? De een heeft het meer in de vingers zitten dan de ander. Duurt het langer om wat strakkers/mooiers te maken. Maar daar ga je iemand toch niet om "afkraken"... beetje kinderachtig vind ik het eigenlijk.....

56

Hmm volgens mij is het al eerder geschreven, ieder zijn ding. Ze is in ieder geval eerlijk en plaatst foto's van haar eigen werk. Als je iets bij haar wilt bestellen weet je wat je kunt verwachten. En ieder is vrij daarvoor te kiezen, of niet. Prima toch?

Groetjes, Sylvia