1

Onderwerp: hier word ik niet vrolijk van...

http://www.lapatissiere.nl/productssimple0.html
&
http://www.lapatissiere.nl/productslink.html

't is sneu.. Dan maar hopen dat de smaak het allemaal weer goed maakt..

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

2

Re: hier word ik niet vrolijk van...

Awww verschrikkelijk. Je bent toch in staat om iets subtiels in het gastenboek te zetten, hahahahaha.

3

oh wat erg .

4

Ow jeetje, dat is wel sneu. Denk dat er aan de smaak niet veel zal liggen, alleen nog een workshopje voor de uitvoering?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Dazwa84 schreef:

Awww verschrikkelijk. Je bent toch in staat om iets subtiels in het gastenboek te zetten, hahahahaha.

Nou er is er 1 ook met je eens kijk maar in het gastenboek :)

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

6

He bah... ik hoop niet dat dat via deze site komt? En dan bedoel ik dus die reactie en met "deze site" bedoel ik DeLeuksteTaarten.nl.

Op het moment dat er hier een link staat, schieten website-statistieken daar omhoog. Conclusie is gauw getrokken dus. Ik vind het geen enkel punt om ergens een mening over te hebben, maar ik vind het niet kunnen om dat dan in iemands gastenboek te ventileren. En ja, ik vind het dan erg vervelend dat er dan een link gelegd wordt naar dit forum. Waar iedereen altijd zo roemt over 'vriendelijkheid', en 'aardig voor elkaar' etc.

Over 'hier word ik niet vrolijk van'- gesproken...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Marianne schreef:

He bah... ik hoop niet dat dat via deze site komt? En dan bedoel ik dus die reactie en met "deze site" bedoel ik DeLeuksteTaarten.nl.

Op het moment dat er hier een link staat, schieten website-statistieken daar omhoog. Conclusie is gauw getrokken dus. Ik vind het geen enkel punt om ergens een mening over te hebben, maar ik vind het niet kunnen om dat dan in iemands gastenboek te ventileren. En ja, ik vind het dan erg vervelend dat er dan een link gelegd wordt naar dit forum. Waar iedereen altijd zo roemt over 'vriendelijkheid', en 'aardig voor elkaar' etc.

Over 'hier word ik niet vrolijk van'- gesproken...

helemaal mee eens!!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

8

dit was ook idd niet de bedoeling van mij, de topic starter..

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

9

Dat snap ik hoor, Keetie! Was ook niet voor jou bedoeld.

Maar blijkbaar is mijn opmerking niet voor iedereen duidelijk (er staat w

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

wat zielig! je ziet gewoon de scheuren in het fondant/marsepein zitten en die strik ziet er toch niet uit? mijn hemel, daar zou ik dus nooooooooooit mijn taart bestellen! ze vragen er ook nog belachelijk veel voor €2,75 pp met fondant en €3,25 pp met marsepein!!! ongeloofelijk!

Groetjes van Marleen

11

Ik ken de site al.... haha. Ze heeft mij ooit via hyves gevraagd of ik taarten voor haar wil gaan maken... Ze had het te druk.... ????? Kan het me niet voorstellen met haar taarten maar ja. Ze  had mijn taarten op mijn hyves zien staan. Een vriendin van haar staat bij mij op mijn hyves. ( die had haar mijn taarten laten zien)  Ik heb bedankt voor de eer... Wat een vreselijke taarten maakt ze .

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

12

Ze doet nog veel meer dan alleen taarten maken als je de site bekijkt. Misschien heeft ze het daar heel druk mee....

13

:/

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

Voor de duidelijkheid: ik heb het berichtje niet geschreven hoor in het gastenboek ;)

Neemt niet weg dat m'n vingers jeuken hahahaha. Maar ben het eens met Marianne.

15

ik word hier juist w

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

kwebbeltje schreef:

ik word hier juist w

Amor Vincit Omnia

17

Ziet er niet zo mooi uit moet ik zeggen, ik zou liever niet zo'n bruidstaart willen. En die poppetjes die er aan hangen, verschrikkelijk! Dat ziet er toch niet uit. Wie wil nou zoiets !?!

ow ik ben het niet geweest hoor , ik heet ook wel joyce maar heb er niks ingezet!!
geen mooie taarten idd

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

19

Meiden, misschien is deze dame ook wel lid of gast van dit forum. Het lijkt mij niet leuk om deze reacties te lezen als ik haar was. Ik ben er van overtuigd dat ze haar best heeft gedaan en trots is op het resultaat, anders zou ze er niet zo'n site mee maken.
Stel dat deze site niet was ondekt en zij haar taarten wel in onze taartenparade had gezet, had ze vast positieve reacties gehad. Dat vind ik persoonlijk juist de charme van dit forum... dus laten we dat zo houden... toch??

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

20

tipseytaartje schreef:

Meiden, misschien is deze dame ook wel lid of gast van dit forum. Het lijkt mij niet leuk om deze reacties te lezen als ik haar was. Ik ben er van overtuigd dat ze haar best heeft gedaan en trots is op het resultaat, anders zou ze er niet zo'n site mee maken.
Stel dat deze site niet was ondekt en zij haar taarten wel in onze taartenparade had gezet, had ze vast positieve reacties gehad. Dat vind ik persoonlijk juist de charme van dit forum... dus laten we dat zo houden... toch??

klopt iedereen doet zijn best. maar soms moet je je grensen wel kennen. als ik dit zie, denk ik bij mezelf waarom durf ik me niet aan een bruidstaart te wagen.

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

21

Oh wat erg zeg, zou er nou geeneen opdrachtgever zijn die er wat van zegt tegen haar....?
Ik bedoel, iemand komt via internet bij haar, je zou dan toch zeggen dat ze al een hoop andere (mooiere) taarten gezien hebben.....

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

22 Laatst bewerkt door kwebbeltje (01-09-2008 21:52)

tipseytaartje schreef:

tuurlijk zou dit niet leuk zijn om te lezen, maar eerlijk gezegd zien al onze beginners taarten er nog beter uit dan deze, en nee, als een taart hier op het forum  er net zo uit ziet als die, komen er vast geen (of zeker niet veel) positieve reacties op. in iedergeval zeker niet van mij. of er komt geen reactie of ik geef opbouwende kritiek/idee

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

23

tipseytaartje schreef:

Tsjaa. Als het lelijk is is het gewoon lelijk. Meer kan ik er ook niet van maken. Ik vind dat als mevrouw zich als professional zijnde presenteert ze deze reacties ook moet kunnen incasseren. Maar jee, een beetje zelfreflectie kan echt geen kwaad bij deze mevrouw..

Ik vind het juist niet zo leuk, als het alleen maar een 'oehhh en aaah' forum zou zijn, waarbij er alleen maar wordt gekwijlebalkd om elkaars creaties hihi. Een beetje (zelf)kritiek is niets mis mee.

24

Kwebbel en yvon&lisa, jullie hebben ook wel gelijk hoor! Ik zou ook niet bij deze dame mijn bruidstaart bestellen, en ik kan ook niet zeggen dat ik ze van professioneel of prof-amateuristisch decoreer-niveau vind.
Maar ik vind het sneu voor die vrouw dat we met zn alleen er gelijk op duiken en er zelfs berichten in haar gastenboek worden achtergelaten dat haar taarten niet mooi zijn.
En ja, brenda, veel beginners taartjes zien er mooier uit dan deze. Ik snap wel dat de ergernis vanuit hier meer de toon van de site van die vrouw is. In haar tekst en site-vormgeving doet ze overkomen alsof haar taarten heel mooi er uit zien, en dan valt de foto tegen.

Maar tja, ik vind het gewoon sneu. Ik gun een ieder zijn plezier, hobby en inkomsten. Zo lang er maar eigen gemaakte foto's van taarten op staan... en die staan er...

groetjes Tirza     

25

he hallo, nu niet allemaal op mij duiken he!!! ;)

groetjes Tirza     

Berichten [ 1 tot 25 van 56 ]

Pagina's 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » hier word ik niet vrolijk van...