Re: Dino
Ze zijn echt super cute..... En echte dino's hoor!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze zijn echt super cute..... En echte dino's hoor!!!!!!!
Wat een schatjes! Leuk bedacht en mooi gemaakt!
Groetjes Annelies
Wat een schatjes!!! Echte DINO'S!!! :Y:Y
Misschien een idee om voor een volgende lading zoutstengeltjes te gebruiken als ondersteuning?
Geen slecht idee Nathalie, normaal gebruik ik voor stapeltaarten weleens chocosticks. Bij geboetseerde figuurtjes op een taart vermeld ik natuurlijk altijd dat er spaghetti inzit, maar met een traktatie op een peuterspeelzaal ben je er niet bij en kan je het niet iedereen vertellen. En anders hebben ze allemaal een knapperig langnekje gegeten!
geweldig zeg, heb ze opgeslagen hoor..want wil die Dino van DB gaan maken en dan passen deze Dino's er wel heel erg goed bij!
supper dino!
Stukje ongekookte spaghetti opeten zal wel geen kwaad kunnen toch
Maar ik weet nu iig hoe jullie dat doen met boetseren en spaghetti! Bedankt voor 't antwoord Bien!
Onwijs LEUK...en het zijn toch echt dino's hoor....hi hi hi hi hi hi hi
Wat een lieverdjes!! Echt heel mooi gedaan!!
Dit zijn
SUPER....
Ik heb ze alweer opgeslagen.
Groetjes Marlies.
Hai Bien, ik kreeg afgelopen week de vraag naar dino cupcakes. Ik had al helemaal een id, maar de besteller kon het zich niet echt goed voorstellen. Dus ik de zoekfunctie ingeschakeld zie ik daar toch ong. de dino's die ik voor ogen had. De besteller vond deze helemaal top.
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik ook ong. zoiets ga maken maar er toch mijn eigen draai aan geef...
Ik vind die van jou ook supercute! Je maakt sowieso hele mooie dingen
wat leuk die dino, zo los je het omhoog komen van de cc ook leuk op. had ze nog niet gezien
Oh wat een scheetjes....zo leuk bedacht en zo mooi uitgevoerd!!!
Ooo, deze zijn zo gaaf!
Ik zag gelijk dat het dino´s waren hoor! Heel leuk bedacht!
Groetjes, Jos
wat een geweldige dino's ze zijn lief!!!
Wat zijn ze leuk! En ik zag het direct hoor dat het dino's waren! Super!
groetjes Sas
Hmm snap niet waarom ik deze toen gemist heb.. Maar ik vind ze schitterend zeg. Erg gaaf.
Wat een leuk jurassic park! Gave cupcakes!
wat heb je dat leuk gedaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren