1

Onderwerp: Dino

Platvoet, langnek, buurjongetje is gek op Dino's, dus morgen als ie afscheid neemt bij de Peuterspeelzaal, kunnen de Dino's niet ontbreken. Samen met mijn buurvrouw gemaakt en Sem zat er natuurlijk met zijn neus bovenop. Was wel even slikken toen ie zei dat het een schildpad was!?!??!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AM8ZKJQ7.jpg

Zo nu eerst even lekker onderuit en uitrusten van een druk weekend, ga morgen proberen om alle nieuw geplaatste taarten en cupcakes te bekijken, zijn geloof ik weer een aantal pagina's.....

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Dino

Aaah wat zijn ze liefff! Super gaaf! Zit er een prikker ofzo in het nekje, omdat het zo keurig om hoog staat :)

3

Hey wijffie,

Owww wat een superleuke dino's!!! Echt schatjes zeg.

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

4

lang leve de spaghetti!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Ahhh wat een schatjes!!!

Groetjes, Sylvia

6

oh wat een schatjes

7

aaaaaaaaaaahhhhhhhhh...deze zijn ook super zeg....heb ik even opgeslagen...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

8

Wauwww echt leuk gemaakt!!! Helemaal weer De Bien style heel mooi!!!

Groetjes van Jette

9

Ik vind ze schattig en wel lijken op een dino, maar ja de kinderen zijn de expert op dat gebied en oooh zo heerlijk eerlijk!
gr marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

Oh, wat schattig weer!!! IK ben echt fan van jou creaties blijkt. Eerst de taart met de cupcakes en nu deze, ik vind ze echt helemaal leuk, ga  ik onthouden voor als mijn zoontje (nu pas 9 maanden) oud genoeg is!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

11

LEuk!!!

Je hart fluitsert, luister goed!

12

Leuk zeg, ik zie er geen schildpas in hoor

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

13

Wat een scheetjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

HhHHAHAHAHA! Bien is vind het dino's hoor. Maar moest wel even lachen om het verhaal.
Vind ze erg leuk, ga ze even onthouden, die oudste van mij vind Dino's ook helemaal top!

15

Ooo, wat zijn die gaaf!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Erg leuk !!! Ga 'm ook opslaan.

Groet, Jolanda

17

Wat zijn ze cute!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

18

Och Jeeeeeeeeeeez... die zijn leuk!!!! GEWELDIG !!!!

(Hahahah...precies dezelfde tekst als op MSN zojuist... ;) Maar het geeft gewoon helemaal mijn gevoel weer!!!!)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

19

't zijn toch echt dinootjes hoor! En ze lijken op platvoetje (oh da's lang geleden dat keek ik vroeger samen met mijn zus!) super schattig!

Groetjes, Pauline

20

ooo wat leuke Dino's zeg!

Groetjes Tweety!

Lieve kleine dinootjes!!!

22

deze zijn schattig! erg leuk gevonden.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

23

Het zijn echt scheetjes, leuk bedacht trouwens !!
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

24

Ik vind ze echt heel erg leuk! En een beetje 'dom' vraagje misschien :o...die spaghetti die erin zit om 't nekje omhoog te houden, wordt die er dan met 't opeten pas uitgehaald?

In ieder geval heel erg schattig!

25

Ekeiram, hoop inderdaad dat ze het met opeten eruit halen, hahaha. Spaghetti word veel gebruikt hoor, zeker met boetseren.