Onderwerp: Mijn allereerste taartje
Dit is hem geworden. Het is een test taartje want voor mijn zoontje zijn verjaardag wil ik een taart gaan maken met als thema zee(dieren) en nog een taart met bloemen.
Maar erg leuk om te doen hoor!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is hem geworden. Het is een test taartje want voor mijn zoontje zijn verjaardag wil ik een taart gaan maken met als thema zee(dieren) en nog een taart met bloemen.
Maar erg leuk om te doen hoor!

Die ziet er goed uit voor de eerste.
Wat goed gelukt zeg!
Mooie dolfijnen! Wel een erg grappig gezicht, zo tussen de bloemen :-)
Ziet er hartstikke goed uit, maar heb je misschien uit gerold op (alu)folie? Er zitten lijnen in de marsepein/fondant die op kreukels lijken.
Ik rol altijd kleine stukjes uit op bakpapier en grote op een met spuitbus-invet ( staat bij de meeste supers bij de taartspullen) op de (zeer grondig schoongemaakte) 'bar'. ( hoog tafelblad dat over onze vriezer/koelkast heen ligt)
Wordt sowieso een prachtige taart op de verjaardag van je zoon!
groetjes Sas
Hij is goed gelukt zeg.
Mooi! Jammer van de lijntjes/strepen die je erin ziet, maar verder mooi gedaan!
Mooi gedaan! Leuke dolfijntjes!
mooi gedaan. zou niet zeggen dat het je eerste is 
ziet er goed uit voor een eerste!! heb je de dolfijnen zelf geboetseerd?
Ziet er hartstikke goed uit, maar heb je misschien uit gerold op (alu)folie? Er zitten lijnen in de marsepein/fondant die op kreukels lijken.
Ik rol altijd kleine stukjes uit op bakpapier en grote op een met spuitbus-invet ( staat bij de meeste supers bij de taartspullen) op de (zeer grondig schoongemaakte) 'bar'. ( hoog tafelblad dat over onze vriezer/koelkast heen ligt)
Je kan ook zo'n siliconen snij/ knutselmat gebruiken die heb ik voor het scrappen, draai het voor het uitrollen gewoon om! Poedersuiker eronder, gaat prima! En maakt heerlijk makkelijk schoon (is al het vervelends, dus dan graag zo snel en makkelijk mogelijk
)
groetjes El
Ik vind die dolfijnen heel mooi gelukt !
Dank jullie wel!!! Ik glim helemaal van trots :-)
Ja dat bekleden van het biscuit heeft ff wat hoofdbrekens gekost. Wel drie keer uitgerold maar het bleef elke keer aan mijn aanrecht plakken. Het marsepein begon giga te plakken na het kleuren. Toen maar op plastic huishoudfolie uitgerold, omgeflapt over de taart (dat ging wel handig trouwens) maar met als resultaat dunne lijntjes in de marsepein. Wel jammer.
De dolfijntjes komen uit een decoflex mal en de bloemetjes uit een flowercutter. Ik heb daar ballina modelling paste voor gebruikt. Het wordt trouwens niet hard dat spul. Maar wat is dit leuk zeg om te doen. Het is gewoon verslavend!
Goed gedaan zeg vooral omdat het je eerste is
Een leuke eerste taart!!
En dat het verslavend is? ...................................................Absoluut!!
Heel leuk! Verslavend, h
Mooi hoor! Veel mooier dan mijn 3e taart
ben niet zo'n wonder
Wat een leuke gezellige taart
leuk hoor, ben benieuwd naar je uiteindelijke creaties
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taartje