1

Onderwerp: Mijn allereerste taartje

Dit is hem geworden. Het is een test taartje want voor mijn zoontje zijn verjaardag wil ik een taart gaan maken met als thema zee(dieren) en nog een taart met bloemen.
Maar erg leuk om te doen hoor!

http://farm4.static.flickr.com/3055/2848610373_84b10ede17.jpg?v=0/

2

Re: Mijn allereerste taartje

Die ziet er goed uit voor de eerste.

3

Wat goed gelukt zeg!

Groetjes Angelique

4

Mooie dolfijnen! Wel een erg grappig gezicht, zo tussen de bloemen :-)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Ziet er hartstikke goed uit, maar heb je misschien uit gerold op (alu)folie? Er zitten lijnen in de marsepein/fondant die op kreukels lijken.
Ik rol altijd kleine stukjes uit op bakpapier en grote op een met spuitbus-invet ( staat bij de meeste supers bij de taartspullen) op de (zeer grondig schoongemaakte) 'bar'. ( hoog tafelblad dat over onze vriezer/koelkast heen ligt)

Wordt sowieso een prachtige taart op de verjaardag van je zoon!

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

6

Hij is goed gelukt zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Prachtig hoor, dat beloofd nog wat.

8

Mooi! Jammer van de lijntjes/strepen die je erin ziet, maar verder mooi gedaan!

9 Laatst bewerkt door Ria (M.C.) (12-09-2008 07:17)

Mooi gedaan! Leuke dolfijntjes!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

10

mooi gedaan. zou niet zeggen dat het je eerste is :)

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

11

ziet er goed uit voor een eerste!! heb je de dolfijnen zelf geboetseerd?

dracul schreef:

Ziet er hartstikke goed uit, maar heb je misschien uit gerold op (alu)folie? Er zitten lijnen in de marsepein/fondant die op kreukels lijken.
Ik rol altijd kleine stukjes uit op bakpapier en grote op een met spuitbus-invet ( staat bij de meeste supers bij de taartspullen) op de (zeer grondig schoongemaakte) 'bar'. ( hoog tafelblad dat over onze vriezer/koelkast heen ligt)

Je kan ook zo'n siliconen snij/ knutselmat gebruiken die heb ik voor het scrappen, draai het voor het uitrollen gewoon om! Poedersuiker eronder, gaat prima! En maakt heerlijk makkelijk schoon (is al het vervelends, dus dan graag zo snel en makkelijk mogelijk ;) )

groetjes El

groetjes Ellen

12

Ik vind die dolfijnen heel mooi gelukt !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

13

Voor een eerste taartje erg goed hoor!

14

Dank jullie wel!!! Ik glim helemaal van trots :-)
Ja dat bekleden van het biscuit heeft ff wat hoofdbrekens gekost. Wel drie keer uitgerold maar het bleef elke keer aan mijn aanrecht plakken. Het marsepein begon giga te plakken na het kleuren. Toen maar op plastic huishoudfolie uitgerold, omgeflapt over de taart (dat ging wel handig trouwens) maar met als resultaat dunne lijntjes in de marsepein. Wel jammer.
De dolfijntjes komen uit een decoflex mal en de bloemetjes uit een flowercutter. Ik heb daar ballina modelling paste voor gebruikt. Het wordt trouwens niet hard dat spul. Maar wat is dit leuk zeg om te doen. Het is gewoon verslavend!

15

Goed gedaan zeg vooral omdat het je eerste is

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

16

Een leuke eerste taart!!

En dat het verslavend is? ...................................................Absoluut!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

Heel leuk! Verslavend, h

18

Mooi hoor! Veel mooier dan mijn 3e taart :P ben niet zo'n wonder

19

Wat een leuke gezellige taart

leuk hoor, ben benieuwd naar je uiteindelijke creaties