1

Onderwerp: rampen plan

Mijn man besloot toch om zijn verjaardag te vieren en wilde toch een taart. Moest helaas werken en al cc voor hem maken dus pas de middag van het feest tijd. In 2 uur tijd een taart vullen en decoreren is niet aan mijn besteed. Mijn man hielp mee, hij heeft de stokjes op maat gemaakt. Nou op maat de bovenste taart staat scheef en ongeveer een halve centimeter boven de onderste. Proberen te camoufleren maar zag er toch maar vreemd uit.
En mijn experiment met de krullen is jammerlijk mislukt. Het bleef niet plakken en zakte steeds naar beneden. Heeft iemand hier een goede tip voor.
Helaas niet helemaal af kunnen maken want de visite stond op de stoep. Gelukkig kijkt mijn familie niet op het forum en zijn ze niet zoveel gewend. Dus toch allemaal mensen die het een mooie taart vonden, alleen ik niet. Gelukkig wel lekker en toch weer wat kunnen oefenen.

De bovenste gevuld met mona citroenkwarktaarttoetje en lemoncurd en de onderste laag met choka vulling en aardbeienjam. En dat choka spul is me toch lekker. Is een soort chocoladepasta met verse kaas uit Belgie. Jammie op je boterham maar ook luchtig geklopt in de taart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4XAXO3XR.jpg
ps ik kan het niet bijhouden om op al jullie schitterende creaties te reageren. Er worden zeker in het weekend zoveel moois geplaatst dat ik zo soms niet eens allemaal kan bekijken laat staan om overal een opmerking te zetten.
Maar meiden jullie zijn allemaal toppers en worden steeds maar weer beter

Groeten van Nicole

Re: rampen plan

Hoi,
Toch vind ik je taart leuk!

3

ik vind em ook erg leuk!

groetjes José

4

Ik vind m leuk geworden!

(vraag me trouwens überhaupt af hoe je die krullen maakt, dus ik ben benieuwd naar evt. tips)

5

Nou ik wou dat ik zoiets kon maken.............misschien na zaterdag want dan heb ik een workshop hihi

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

6

Leuk gedaan hoor! Mijn krullen op mijn bruidstaart bleven ook maar glijden, dus uiteindelijk met tylose met water proberen te plakken, wat er weer niet zo heel mooi uitzag.. Dus ik blijf ook even volgen voor de tips ;)

7

Mamav2Boys schreef:

Nou ik wou dat ik zoiets kon maken............

wilde ik ook wel, heb alleen nog lang geen workshop :(
vind de taart erg mooi!!

groetjes Ellen

8

Ik vind de taart er goed uit zien hoor!

9

hmmmm choka..... idd heel erg lekker .... verder vind ik je taart erg leuk

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

10

Ik vind het ook een leuk ontwerp.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

zou willen dat ik dat voor elkaar kreeg on zo'n korte tijd !! chapeau

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

Niks mis mee hoor!!Ik vind het knap dat je dat zo snel voor elkaar hebt gekregen!!

13

Ziet er super uit en dat in zo'n kort tijdbestek!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

Ik vind het ook knap om zo'n taart in twee uur neer te zetten. Misschien helpt het om in de taart op de plek waar je de krullen wilt hebben met de scriberpen een groefje te maken, zodat de lijn van de krul al uitgezet is. Maar ik zeg maar wat... Misschien dat iemand anders een betere oplossing weet. Wat het reageren op taarten betreft: jij bent echt niet de enige die er gewoon niet aan toe komt. Ik merk dat ik ook dingen gemist heb en reageer af en toe met vlagen.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

15

toch echt een mooie taart hoor! niet te kritisch zijn op jezelf! en dat in twee uur!

16

In 2 uur deze taart? Vind ik heel knap gedaan :Y Hij is mooi geworden!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

17

hij is mooi geworden hoor en dat in zo'n korte tijd :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

18

ik vind hem wel mooi hoor

19