Onderwerp: rampen plan
Mijn man besloot toch om zijn verjaardag te vieren en wilde toch een taart. Moest helaas werken en al cc voor hem maken dus pas de middag van het feest tijd. In 2 uur tijd een taart vullen en decoreren is niet aan mijn besteed. Mijn man hielp mee, hij heeft de stokjes op maat gemaakt. Nou op maat de bovenste taart staat scheef en ongeveer een halve centimeter boven de onderste. Proberen te camoufleren maar zag er toch maar vreemd uit.
En mijn experiment met de krullen is jammerlijk mislukt. Het bleef niet plakken en zakte steeds naar beneden. Heeft iemand hier een goede tip voor.
Helaas niet helemaal af kunnen maken want de visite stond op de stoep. Gelukkig kijkt mijn familie niet op het forum en zijn ze niet zoveel gewend. Dus toch allemaal mensen die het een mooie taart vonden, alleen ik niet. Gelukkig wel lekker en toch weer wat kunnen oefenen.
De bovenste gevuld met mona citroenkwarktaarttoetje en lemoncurd en de onderste laag met choka vulling en aardbeienjam. En dat choka spul is me toch lekker. Is een soort chocoladepasta met verse kaas uit Belgie. Jammie op je boterham maar ook luchtig geklopt in de taart.

ps ik kan het niet bijhouden om op al jullie schitterende creaties te reageren. Er worden zeker in het weekend zoveel moois geplaatst dat ik zo soms niet eens allemaal kan bekijken laat staan om overal een opmerking te zetten.
Maar meiden jullie zijn allemaal toppers en worden steeds maar weer beter

Hij is mooi geworden!