Onderwerp: uitstekers nog eens bewerken met een prikkertje
velen van jullie kennen het vast wel van het frillen. maar ik was net bezig en misschien kan het voor sommige toch nog een nuttige tip zijn.
ik ben alvast bezig met een verjaardagstaart voor mijzelf en die wordt in de stijl van een taart hier van het forum (weet helaas niet meer van wie maar het is een schatje welke ik had opgeslagen, misschien herken je hem wel een beetje door kleurgebruik van de bloemetjes)
dus ik was bezig met simpele uitgestoken bloemetjes met een prikkertje te bewerken en toen wilde ik er nog kleinere bloemetjes bij hebben. ik had hiervoor de kleinste plungercutter gepakt die ik had maar vond het bloemetje toch te saai en strak t.o.v. de andere bloemetjes. dus heel simpel op elk blaadje ff gedrukt met het prikkertje en voilla een heel nieuw lief bloemetje als resultaat.
ik wilde het toch even met jullie delen. misschien kende iemand het nog niet en heb ik toch weer iemand blij gemaakt met deze tip.
in het middelste rondje ligt links het bloemetje zoals hij uit de cutter komt en rechts zoals ik ze heb ingeprikt. ik vond het wel een leuk resultaat, net ff iets liever...