Re: hier word ik niet vrolijk van...
he hallo, nu niet allemaal op mij duiken he!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » hier word ik niet vrolijk van...
he hallo, nu niet allemaal op mij duiken he!!!
nou zeg...
ik krijg eigenlijk alleen maar medeijden met die mw die die taarten heeft gemaakt ik hoop dat ze nooit leest wat er allemaal over geschreven is hier hoe begrijpelijk soms ook maar dan nog ik vind het zielig en vind ik het dapper tegelijk dat ze van zich zelf zo overtuigd is dat ze een mooi produkt levert ik zeg dat omdat ik zelf helemaal geen zelfvertrouwen heb en het dus heeeeel goed vind van die mw dat zij dat wel heeft
nou ja dat was eigenlijk wat ik er over wilde zeggen
ik krijg eigenlijk alleen maar medeijden met die mw die die taarten heeft gemaakt ik hoop dat ze nooit leest wat er allemaal over geschreven is hier hoe begrijpelijk soms ook maar dan nog ik vind het zielig en vind ik het dapper tegelijk dat ze van zich zelf zo overtuigd is dat ze een mooi produkt levert ik zeg dat omdat ik zelf helemaal geen zelfvertrouwen heb en het dus heeeeel goed vind van die mw dat zij dat wel heeft
nou ja dat was eigenlijk wat ik er over wilde zeggen
Riet, ik heb je taarten even bekeken, en het is nergens voor nodig om onzeker te zijn hoor!
jaaaaaaaaaaaaaaa hopie op tirza!!!!
("hopie op..." is hier thuis altijd met zijn allen bovenop iemand duiken )
nouhou..... stommeriken!!!
Hejuh brenda, ik zie nu pas je handtekening/spreuk.... Heb je die spreuk van zo'n scheurkalender van de psychiatrie??? Ik heb die namelijk in de plee hangen en daar stond ie pas op!
het gastenboek is weg
ja dat zag ik net ook al. Ach... gelijk heeft ze...
Als ik haar was en ik zag in de statistieken van mn site de links naar een website in dit geval DLS... zou ik daar toch eens even spotten waarom er zoveel hits zijn vandaag....
dank je wel tirza ik ben van nature een twijfelkont een echte weegschaal ik word van mijn eigen twijfel twijfelachtig twijfelend soms gek hahahah kun je me nog volgen ik twijfel nog
ja ik kan je nog volgen hoor!! hihihi
maar je moet jezelf op zn tijd echt een schouderklopje geven, of dat nou mbt taarten is of over iets anders!!
nouhou..... stommeriken!!!
Hejuh brenda, ik zie nu pas je handtekening/spreuk.... Heb je die spreuk van zo'n scheurkalender van de psychiatrie??? Ik heb die namelijk in de plee hangen en daar stond ie pas op!
eerlijk gezegd had ik hem op een ander forum gezien en vond hem wel grappig
ja dat zag ik net ook al. Ach... gelijk heeft ze...
Als ik haar was en ik zag in de statistieken van mn site de links naar een website in dit geval DLS... zou ik daar toch eens even spotten waarom er zoveel hits zijn vandaag....
Dat zei ik dus ook al. Ik vind het ook echt sneu dat iemand een gastenboek weg moet halen omdat er dit soort berichten in komen.
Kijk, als je hier op het forum post, vráág je om 'kritiek', ofwel: feedback. Maar om zomaar, ongevraagd dit soort dingen in je gastenboek te vinden: ik vind het dus absoluut niet kunnen en had ook gehoopt dat mensen hier wijzer zouden zijn. Komt trouwens bij dat diezelfde mensen bij een minder mooie taart
Ik vind het vooral sneu dat ze zo'n mooie en professionele site heeft. Ze bedoelt het dus
Ik vind het ook echt sneu dat iemand een gastenboek weg moet halen omdat er dit soort berichten in komen.
Kijk, als je hier op het forum post, vráág je om 'kritiek', ofwel: feedback. Maar om zomaar, ongevraagd dit soort dingen in je gastenboek te vinden: ik vind het dus absoluut niet kunnen en had ook gehoopt dat mensen hier wijzer zouden zijn. Komt trouwens bij dat diezelfde mensen bij een minder mooie taart
kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.
Brenda, jij weet toch van jezelf dat je niet in dat gastenboek hebt geschreven? Nou dan hoef je ook niet aangevallen te voelen toch??
Je moet je hier echt niet klote om voelen hoor! Ik denk dat marianne niet jou bedoelt, de mensen die in het gastenboek hebben geschreven, weten toch wel van zichzelf dat ze dat hebben gedaan? Jij hebt dat niet gedaan, dus... niet je aangevallen voelen!!!!
Ik heb van jou tot nu toe alleen maar lieve leuke berichten gelezen!!! Helemaal niets mis mee!!!
pffeww, tja, sorry hoor, ik moet het toch hier ook ff kwijt omdat het mij dus helemaal niet lekker zit dat ik nu het gevoel heb dat hier naar mij verwezen wordt omdat dit exact hetzelfde is wat ik 1 pagina eerder hier in een post geschreven heb.
Euh.. dit slaat helemaal niet op jou! Dus voel je vooral niet beledigd door mij. Dat mag alleen gelden voor de twee die in het gastenboek hebben gereageerd, want, zoals ik post #6 en post #9 heb geschreven: daar baal ik stevig van.
Als ik het zo na lees schrijf ik inderdaad precies wat jij zegt, dus dat is toch alleen maar goed??? Je vat mij dus inderdaad verkeerd op, juist precies andersom dan ik het bedoel. Nl. dat het g
Kebbeltje schreef:wil ik nog ff toevoegen dat ik verder altijd met veel plezier dit forum beleefd heb en veel geleerd heb van iedereen.
Dat klinkt alsof je weg gaat... nee toch zeker?
ik geloof dat ik verslaafd ben dus al zou ik willen, dan lukt het toch niet, was overigens wel een tel in mij opgekomen helaas, voelde mij zo gekleineerd en beschuldigd. komt omdat er ook letterlijk stond wat ik al geschreven had en ach, ik had het verkeerd opgevat. sorry. ben in ieder geval blij dat het ff duidelijk is nu, voel ik mij weer iets prettiger bij. een heel stuk
ha,ha hier weggaan alsof dat nog mogelijk is. Dat lukt alleen met therapie
voel ik mij weer iets prettiger bij. een heel stuk
Goed zo
kwebbeltje schreef:pffeww, tja, sorry hoor, ik moet het toch hier ook ff kwijt omdat het mij dus helemaal niet lekker zit dat ik nu het gevoel heb dat hier naar mij verwezen wordt omdat dit exact hetzelfde is wat ik 1 pagina eerder hier in een post geschreven heb.
Euh.. dit slaat helemaal niet op jou! Dus voel je vooral niet beledigd door mij. Dat mag alleen gelden voor de twee die in het gastenboek hebben gereageerd, want, zoals ik post #6 en post #9 heb geschreven: daar baal ik stevig van.
Als ik het zo na lees schrijf ik inderdaad precies wat jij zegt, dus dat is toch alleen maar goed??? Je vat mij dus inderdaad verkeerd op, juist precies andersom dan ik het bedoel. Nl. dat het g
nou ik wil dus een bruidstaart maken.. maar ben nogal een beetje onzeker of hij niet mooi zal worden enzo.. dus twijfelde.. maar erger dan dit kan het niet worden.. hier raak ik effe opgelucht van
Het ziet er nogal passie loos uit...(zeg ik als beginner) "flauw", tjah, kan het niet echt benoemen verder, maar ALLE taarten die hier staan (via jullie links ook!) zien er VELE malen beter uit!!!
Ik vind het erg voor het arme kind.
Ze lijkt zo professioneel maar als je dan de taarten ziet..
Vind het wel zonde hoor.
Of ben ik nu een totale softie?
Ik denk dat men op jou ( Tirza)duikt om een bestelling te plaatsen en dat mag toch
Mijn man vond "jouw benen" schitterend.
Ik vind het erg voor het arme kind.
Ze lijkt zo professioneel maar als je dan de taarten ziet..
Vind het wel zonde hoor.
Of ben ik nu een totale softie?
Dan ben ik dus ook een softie
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » hier word ik niet vrolijk van...