1

Onderwerp: Bruidstaart

Zaterdag heb ik een bruidstaart opgeleverd voor ruim 100 personen, mijn grootste project tot nu toe. Het bruidspaar gaf me een enorm compliment door te zeggen dat ze de taarten op de sites die ik had toegestuurd wel erg mooi vonden, maar dat ze de rose bruidstaart in mijn album de allermooiste vonden en precies díe wilde hebben!
Ook wilde ze graag met een geboetseerd bruidspaartje en hun caravannetje waar ze mee op huwelijksreis gaan.

Pffff, wat een werk evengoed nog zeg! En uiteraard ging weer eens niet alles op rolletjes. De taart zweette enorm! De stralen liepen er langs en de plasjes lagen op de taarten eronder... Gelukkig heb ik dat uiteindelijk wel naar mijn zin weg weten te werken. Ik was dan ook erg tevreden over het eindresultaat, gezien de (on)mogelijkheden met dit weer.
Maaaaarrrrr... toen kwam de ophaler... De taarten moesten mee naar Brabant, maar de auto zat bij mij thuis al vol met kids en volwassenen en oma moesten ze ook nog ophalen. Eerst opperde de man om allemaal een taart op schoot te nemen. Ik vertelde hem dat dat geen optie was. Toen zag ik de grote zware doos al helemaal scheef staan op de achterbank. Ik zei hem dat dat ook absoluut niet kon, waarna hij een klein kind vroeg de taart daar weg te halen. Neee!!! Uiteindelijk heeft hij de taarten in de auto weten te proppen, ik hoop maar dat alles goed is aangekomen in Brabant... Hij was er in ieder geval niet zo voorzichtig mee!

Dit was de bruidstaart voordat hij werd vervoerd:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VGKM47YQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NQI8PHH3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S68DTS8T.jpg

Meer foto´s staan in mijn album.
Alles gevuld met bbr+bc+frambozen en frambozenjam.

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Jos

2

Re: Bruidstaart

O Jos

groeten Annemieke
Cake It

3

Vind hem heel erg mooi,mooi geboetseerd en de srik zo ziet er ook prachtig uit,top gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

Super mooie taart!!! Hopelijk is de taart goed aangekomen en heeft iedereen er overheerlijk van gesmikkeld!

Amor Vincit Omnia

wauw mooi zeg! Mooie strikken!!! echt prachtige taarten en boetseersels

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Wauuuuuw wat een super mooie bruidstaart, wil best geloven dat ze daar zeer tevreden over waren.....CHAPEAU.....

Vele en lieve groetjes Nicole

7

jeetje wat een prachtige bruidstaart! heeel erg mooi!

8

Wat een mooie linten en popjes .. Staat erg sjiek! :D

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

9

Wat een schitterend geheel zeg!!! Ziet er helemaal perfectemento uit. Geweldig geboetseerd. Echt helemaal af!!! Vind die halve strikken ook mooi er op.

Hoe heb jij ze op je onderbord. Nog op vetvrij papier? Of taartrand er nog onder?

10

Tjeetje wat een prachtige taarten!! Schitterend gemaakt, zou absoluut zonde zijn als deze niet heel aankwamen!

11

Hij ziet er super uit!

Groetjes Renske

12

Ik kan me voorstellen dat je niet blij was met de manier waarop de taarten werden opgehaald, want het is toch vreselijk zonde van al je werk al er iets zou gebeuren met de taarten!

Het ziet er in ieder geval schitterend uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Prachtige taarten heb je gemaakt, helemaal af mijn complimenten hoor. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

14

Jeetje wat een leuke taart zeg! Ben wel erg benieuwd hoe je taart daar nu is afgeleverd. Man wat een ramp als dat zo moet.

15

heel erg mooi zeg. :Y
Ben ook erg benieuwd of je nog hoort hoe het is aangekomen. :S Helppie. :S

16

Aaai, wat een verhaal! Dan wordt je toch lichtelijk gek als je ziet hoe ze met de taarten omgaan....
Ze zien er prachtig uit !! Weer zo mooi gewerkt: kaarsrecht, prachtige strikken, slingers, roosjes, kleurtjes en het super bruidspaar. Petje af.

Groet, Jolanda

17

heel erg leuk en vrolijk zo!
wel erg als mensen zo omgaan met iets waar jij zo je best op gedaan hebt om zo perfect mogelijk te krijgen...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

18

Oh, wat een plaatje weer! Hoop echt dat ie goed is aangekomen, zou zo zonde zijn!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

19 Laatst bewerkt door lilo (02-09-2008 13:16)

Joh wat zijn ze mooi geworden!
ik vind de jurk van het bruidje echt prachtig en ook de "halve strikken" bij de taart erg mooi. Die ga ik misschien binnenkort ook wel een keer gebruiken...

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

20

wat een gewelige bruidstaart zeg echt super gaaf... en ik ben ook heeeeel benieuewd of die nog goed en heel is aangekomen!

21

wat een super mooie bruidstaart zeg!
Ongeloofelijk hoe mensen ermee om kunnen gaan, ben ook reuze benieuwd hoe de taart is aangekomen zeg

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

22

Wat een prachtige taart!!! en wat een bruidspaartje heb je geboetseerd!

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

23

hij is super! En balen h

24

mooi zeg, sjiek ook.
En ik vind je bruidspaartje ook al zo geweldig

cateren is ook gebakjes maken :)

25

nou, na al die leuke reacties toch ook nog maar even een berichtje van mij...
Ik vind hem echt super gworden.
Maar wat een drama met het vervoer, ik zou er nachtmerries van krijgen