Onderwerp: Bruidstaart
Zaterdag heb ik een bruidstaart opgeleverd voor ruim 100 personen, mijn grootste project tot nu toe. Het bruidspaar gaf me een enorm compliment door te zeggen dat ze de taarten op de sites die ik had toegestuurd wel erg mooi vonden, maar dat ze de rose bruidstaart in mijn album de allermooiste vonden en precies díe wilde hebben!
Ook wilde ze graag met een geboetseerd bruidspaartje en hun caravannetje waar ze mee op huwelijksreis gaan.
Pffff, wat een werk evengoed nog zeg! En uiteraard ging weer eens niet alles op rolletjes. De taart zweette enorm! De stralen liepen er langs en de plasjes lagen op de taarten eronder... Gelukkig heb ik dat uiteindelijk wel naar mijn zin weg weten te werken. Ik was dan ook erg tevreden over het eindresultaat, gezien de (on)mogelijkheden met dit weer.
Maaaaarrrrr... toen kwam de ophaler... De taarten moesten mee naar Brabant, maar de auto zat bij mij thuis al vol met kids en volwassenen en oma moesten ze ook nog ophalen. Eerst opperde de man om allemaal een taart op schoot te nemen. Ik vertelde hem dat dat geen optie was. Toen zag ik de grote zware doos al helemaal scheef staan op de achterbank. Ik zei hem dat dat ook absoluut niet kon, waarna hij een klein kind vroeg de taart daar weg te halen. Neee!!! Uiteindelijk heeft hij de taarten in de auto weten te proppen, ik hoop maar dat alles goed is aangekomen in Brabant... Hij was er in ieder geval niet zo voorzichtig mee!
Dit was de bruidstaart voordat hij werd vervoerd:

Meer foto´s staan in mijn album.
Alles gevuld met bbr+bc+frambozen en frambozenjam.
Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Jos

Helppie.