1 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (08-07-2012 09:59)

Onderwerp: Een wolk van een baby

:d

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

2

Re: Een wolk van een baby

super leuk!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

Prachtige taart! je treintje, je wolkje, de stempels, ik vind hem helemaal super!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Superlief taartje!!

Graag zou het recept van je willen hebben voor de koemelk vrije banketbakkerspudding!! Zou je dat hier neer kunnen zetten??

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

5

Wat een lieve taart heb je gemaakt en de kleurtjes zijn ook weer top,leuk deken effect op de rand,staat heel leuk,je baby is ook erg lief.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

Super!! Echt heel erg mooi!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

7 Laatst bewerkt door Bien (30-08-2008 18:34)

Wat een lieverdje!!!! Mooi geworden Caroline!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

8

Wat een gave babyshower taart!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

wat een leuke taart en een lief babytje
Alleen de locomotief moet de andere kant op. :shhh:

10

Heeeeeeeeeeeeeel mooi gemaakt, is prachtig geworden. Zullen ze blij mee zijn geweest en jij supertrots en dat mag ook wel.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

jojade schreef:

wat een leuke taart en een lief babytje
Alleen de locomotief moet de andere kant op. :shhh:

:lol::lol::lol:  Ja dat heb je goed gezien, dat komt ervan als je buurvrouw komt kijken, en ze neemt de hele familie mee, want ze kon niet wachten om te kijken . En dan kom je er te laat achter,dat die achterste voren staat de loco, en hij zat echt vast, dus afhalen was waarschijnlijk allen maar schade, dus heb ik het zo maar gelaten.

Dorieke schreef:

Superlief taartje!!

Graag zou het recept van je willen hebben voor de koemelk vrije banketbakkerspudding!! Zou je dat hier neer kunnen zetten??

groetjes,

Dorieke

Ik stuur je wel een mailtje.

13

Hij is zeker mooi geworden !!! En de baby is toch nog wel (heel) donker of lijkt het maar zo. Volgens mij heb je ze nu in alle kleuren op de plank liggen, ha ha! Wat een werk, deze hoeveelheid blokjes......
Maar dit lijkt me meer een kraamtaart dan een babyshower taart? Het lijkt erop dat de baby er al is? Het is echt een taart om te pronken op een feest!

Groet, Jolanda

14

Sweet Carolyn schreef:
Dorieke schreef:

Superlief taartje!!

groetjes,

Dorieke

Ik stuur je wel een mailtje.

Alvast bedankt!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

15

WAUWIE! meid wat werk je toch netjes zeg! En weer een leuk ontwerp van je! Prachttaart!

16

wat lief

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

Caroline, de taart is erg mooi geworden en wat een werk al die vierkantjes!!
Wat zullen ze blij geweest zijn.

groeten,
Joyce (L)

18

Heel mooi zeg :Y
Die rand met vierkantjes blijf ik heel mooi vinden, maar wat lijkt me dat veel werk!

19

Echt een lieve schattige taart met lieve details!

20

wat een geweldige taart....en al die blokjes..wat een werk maar het effect is helemaal super.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

21

Heel mooi en erg mooie kleuren heb je gebruikt!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Jol321 schreef:

Hij is zeker mooi geworden !!! En de baby is toch nog wel (heel) donker of lijkt het maar zo. Volgens mij heb je ze nu in alle kleuren op de plank liggen, ha ha! Wat een werk, deze hoeveelheid blokjes......
Maar dit lijkt me meer een kraamtaart dan een babyshower taart? Het lijkt erop dat de baby er al is? Het is echt een taart om te pronken op een feest!

Ja, maar ze noemde het een babyshower, naar mijn idee is het ook en kraamfeest. En ja een donker kindje,maar ze zijn Surinaams, dus ik kan moeilijk een roze garnaal maken. :lol::lol::lol:

23

heel mooi

24

Vind deze heeeeeeeeeeeeeeel mooi...wat een prachtige kleuren...en leuk al die verschillende vlakjes...super!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

25

Geweldige taart!