Onderwerp: Een wolk van een baby
:d
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een wolk van een baby
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
:d
super leuk!!
Prachtige taart! je treintje, je wolkje, de stempels, ik vind hem helemaal super!
Superlief taartje!!
Graag zou het recept van je willen hebben voor de koemelk vrije banketbakkerspudding!! Zou je dat hier neer kunnen zetten??
groetjes,
Dorieke
Wat een lieve taart heb je gemaakt en de kleurtjes zijn ook weer top,leuk deken effect op de rand,staat heel leuk,je baby is ook erg lief.
Super!! Echt heel erg mooi!!
Wat een lieverdje!!!! Mooi geworden Caroline!!!
Wat een gave babyshower taart!! 
wat een leuke taart en een lief babytje
Alleen de locomotief moet de andere kant op. :shhh:
Heeeeeeeeeeeeeel mooi gemaakt, is prachtig geworden. Zullen ze blij mee zijn geweest en jij supertrots en dat mag ook wel.
wat een leuke taart en een lief babytje
Alleen de locomotief moet de andere kant op. :shhh:
:lol::lol: Ja dat heb je goed gezien, dat komt ervan als je buurvrouw komt kijken, en ze neemt de hele familie mee, want ze kon niet wachten om te kijken . En dan kom je er te laat achter,dat die achterste voren staat de loco, en hij zat echt vast, dus afhalen was waarschijnlijk allen maar schade, dus heb ik het zo maar gelaten.
Superlief taartje!!
Graag zou het recept van je willen hebben voor de koemelk vrije banketbakkerspudding!! Zou je dat hier neer kunnen zetten??
groetjes,
Dorieke
Ik stuur je wel een mailtje.
Hij is zeker mooi geworden !!! En de baby is toch nog wel (heel) donker of lijkt het maar zo. Volgens mij heb je ze nu in alle kleuren op de plank liggen, ha ha! Wat een werk, deze hoeveelheid blokjes......
Maar dit lijkt me meer een kraamtaart dan een babyshower taart? Het lijkt erop dat de baby er al is? Het is echt een taart om te pronken op een feest!
Dorieke schreef:Superlief taartje!!
groetjes,
Dorieke
Ik stuur je wel een mailtje.
Alvast bedankt!!
Dorieke
WAUWIE! meid wat werk je toch netjes zeg! En weer een leuk ontwerp van je! Prachttaart!
wat lief
Caroline, de taart is erg mooi geworden en wat een werk al die vierkantjes!!
Wat zullen ze blij geweest zijn.
groeten,
Joyce (L)
Heel mooi zeg 
Die rand met vierkantjes blijf ik heel mooi vinden, maar wat lijkt me dat veel werk!
Echt een lieve schattige taart met lieve details!
wat een geweldige taart....en al die blokjes..wat een werk maar het effect is helemaal super.....
Heel mooi en erg mooie kleuren heb je gebruikt!
Hij is zeker mooi geworden !!! En de baby is toch nog wel (heel) donker of lijkt het maar zo. Volgens mij heb je ze nu in alle kleuren op de plank liggen, ha ha! Wat een werk, deze hoeveelheid blokjes......
Maar dit lijkt me meer een kraamtaart dan een babyshower taart? Het lijkt erop dat de baby er al is? Het is echt een taart om te pronken op een feest!
Ja, maar ze noemde het een babyshower, naar mijn idee is het ook en kraamfeest. En ja een donker kindje,maar ze zijn Surinaams, dus ik kan moeilijk een roze garnaal maken.
:lol::lol:
heel mooi
Vind deze heeeeeeeeeeeeeeel mooi...wat een prachtige kleuren...en leuk al die verschillende vlakjes...super!!!
Geweldige taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een wolk van een baby