Darlene Visser schreef:Diede schreef:Ja had ook zo'n bloemuitsteker gebruikt, maar dat werkte niet echt super moet ik zeggen.. Het is ook niet zo duidelijk te zien dat ze zo'n vorm hebben aan de onderkant. Ik vond het ook erg veel werk, maar wel leuk. Op de video zag het er allemaal stukken makkelijker uit, misschien volgende keer chottage cheese gebruiken, zoals in het recept van Bakerella. Nu had ik het recept van hier gevolgd.
Volgens mij bedoelde ze cream cheese,en geen cottage cheese(dat is net zoiets als Hûttenkáse)!!!
Superleuk dat je ze gemaakt hebt Diede, hihi blij dat de link al wat mensen heeft overgehaald ze te maken, ik moet het nog steeds doen maar heb nog niet zo'n bloemenvormpje.
Hoe heb jij de roze bovenkant gemaakt want bakerella heeft het over roze of witte chocola .... Kleur je dan gewoon witte chocola ?
Oh en die cream cheese, kun je het beste philadelphia voor gebruiken ! Dat gebruik ik in de cream cheese frosting die ik maak, dit is dus wat je door de cake moet mixen dus niet alleen cream cheese maar de frosting en dan balletjes ervan rollen.