1

Onderwerp: Cupcakepops!

Na een week dan toch uiteindelijk mijn cupcakepops! School is weer begonnen en het is weer heerlijk druk, ahum. Dus geen tijd gehad om ze in photoshop te zetten..

Het duurde wel even om ze te maken, maar wel erg leuk en lekker!
Geinspireerd door de Bakerella cupcakepops!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PFILSHOW.jpg

2

Re: Cupcakepops!

heee wat is dat leuk cake op een stokje...super gedaan en staat erg vrolijk!

groetjes annemarieke

3

Dat ziet er erg leuk uit!

4

Wat een leuk idee

Groetjes Janny

5

Leuk zijn ze h

6

oh wat gaaf jee hoe maak je nou zoiets?

groetjes samira
mijn taartjes

7

mooi!

groetjes José

8

kijk eens op www.bakerella.com.

9

Ja had ook zo'n bloemuitsteker gebruikt, maar dat werkte niet echt super moet ik zeggen.. Het is ook niet zo duidelijk te zien dat ze zo'n vorm hebben aan de onderkant. Ik vond het ook erg veel werk, maar wel leuk. Op de video zag het er allemaal stukken makkelijker uit, misschien volgende keer chottage cheese gebruiken, zoals in het recept van Bakerella. Nu had ik het recept van hier gevolgd.

Diede schreef:

Ja had ook zo'n bloemuitsteker gebruikt, maar dat werkte niet echt super moet ik zeggen.. Het is ook niet zo duidelijk te zien dat ze zo'n vorm hebben aan de onderkant. Ik vond het ook erg veel werk, maar wel leuk. Op de video zag het er allemaal stukken makkelijker uit, misschien volgende keer chottage cheese gebruiken, zoals in het recept van Bakerella. Nu had ik het recept van hier gevolgd.

Volgens mij bedoelde ze cream cheese,en geen cottage cheese(dat is net zoiets als Hûttenkáse)!!!

11

Wat vreselijk leuk! Heb van de site nog oranje en smilies gehaald. En een how to. Da's altijd handig. Op dit soort momenten is het lastig lijnen! Wil dan eigenlijk direct aan de slag om

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

12 Laatst bewerkt door Diede (31-08-2008 11:38)

Darlene Visser schreef:

Volgens mij bedoelde ze cream cheese,en geen cottage cheese(dat is net zoiets als Hûttenkáse)!!!

Oh ja ik ben daar niet zo in thuis ;)

dracul schreef:

Wat vreselijk leuk! Heb van de site nog oranje en smilies gehaald. En een how to. Da's altijd handig. Op dit soort momenten is het lastig lijnen! Wil dan eigenlijk direct aan de slag om

13

Wat een leukerds :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Darlene Visser schreef:
Diede schreef:

Superleuk dat je ze gemaakt hebt Diede, hihi blij dat de link al wat mensen heeft overgehaald ze te maken, ik moet het nog steeds doen maar heb nog niet zo'n bloemenvormpje.

Hoe heb jij de roze bovenkant gemaakt want bakerella heeft het over roze of witte chocola .... Kleur je dan gewoon witte chocola ?

Oh en die cream cheese, kun je het beste philadelphia voor gebruiken ! Dat gebruik ik in de cream cheese frosting die ik maak, dit is dus wat je door de cake moet mixen dus niet alleen cream cheese maar de frosting en dan balletjes ervan rollen.

15

ze zijn schattig :)

16

wat een geinig idee zeg.

Groetjes Angelique

17

Ik vind ze echt heel erg leuk

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

18

dtmslingerland schreef:

Hoe heb jij de roze bovenkant gemaakt want bakerella heeft het over roze of witte chocola .... Kleur je dan gewoon witte chocola ?

Ja een klein druppeltje kleurstof in de gesmolten witte chocolade en goed mengen. Ik moet zeggen dat het niet zo mooi egaal werd als ik had gehoopt een beetje spikkels leken het wel. Maar dat is op de cupcakepops zelf niet zo te zien gelukkig.

19

mmmmm jammie jammie ziet er leuk uit

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

Diede, vergeet helemaal te vragen. Welke maat bloemuitsteker heb je gebruikt ? Ik heb omgerekend van haar benodigdheden dat hij omgeveel 3 cm moet zijn klopt dat ? Kan die maat nl. niet vinden in de webshop ....

21

Ik ben dan wel niet Diede ;), maar toen ik ze wilde maken kon ik ook nergens een goede uitsteker vinden. Uiteindelijk het ik de bloemuitstekers van Makin's bij Pipoos gekocht voor 1,75 (3 st.) Volgens mij heb ik de kleinste gebruikt.
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=13185
Als je de cake bal in de uitsteker stopt zoals bij de howto moet je ze een beetje aandrukken in de vorm om de rondingen te krijgen. Daarna heb ik de uitstekende cake een beetje naar beneden over de uitsteker geduwd om die boling te krijgen. Dan de uitsteker er weer aftrekken en een beetje bij modelleren.
Misschien dat Diede een betere methode heeft?

Tis misschien een beetje onduidelijk maar de mijne zagen er zo uit:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-68HJYFWF.jpg

Succes!!!

22

ziet er leuk uit! heb ook eens geprobeerd het te maken, maar lukte totaal niet, op het filmpje lijkt het inderdaad veel makkelijker. . . heb er uiteindelijk maar cake balletjes van gemaakt, ook wel lekker :D

Oh super ik ga as maandag naar de groothandel dan neem ik ze mee !

En zoals jij het uitlegt hoort het idd ook, half insteken en weer terughalen. Maarreh ik geloof het dat het in de praktijk lastiger gaat dan op het filmpje. Ik ga er eens een dagje voor zitten.... Maar eerst die stekers meenemen (en wat reliefmatjes dan kan ik lekker los LOL)

24

oooh wat leuk!!! Dat ga ik ook eens proberen..

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

25

He!

Heel erg leuk maar wat is het recept?
Ik zoek al heel lang naar een recept voor cupcake pops. Die voor cake pops heb ik gevonden. Op bakerella.com staan alleen maar recepten in het engels. :rolleyes:

Kun je het recept hierneer zetten?

XNineee

Berichten [ 25 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren