Onderwerp: weer eens een taart van mij
Hallo allemaal,
Dat is erg lang geleden. Een hoop dingen gebeurt, maar we zijn er weer/nog.
Het begon gelijk weer goed met de 1e bestelling. Deze meneer heeft al vaker besteld en ook dat heeft meerdere problemen gegeven. (pimp mijn taart) Hij was voor een zondagochtend, dan zou hij de taarten komen ophalen.
Voor de vakantie belde hij al of dat niet een donderdag kon. Nee helaas ik heb vrijdag een bruidstaart. Ok. Doe jij hem dan in de vriezer. Nee helaas, dat doe ik nooit. Nou dan kom ik zondag wel. Doe ik ze zelf in de vriezer. Prima ! Heel de zondag zitten wachten. Niemand. 16.00 uur ben ik gaan bellen. O, o, o. Helemaal vergeten. Kan ik ze morgen op komen halen. Nou ok. Maar de taarten worden er niet verser op. Nee, dat geeft niet. Ik zeg, hoelaat spreken we af. Ben er rond een uur of 13.00. Niet dus... en ik dacht. Nu ga ik niet meer bellen, dan maar niet afhalen. En ja hoor.. 17.00 uur belde hij. Ik ben nu in Rotterdam, maar moet nog naar Amsterdam bla bla, kan ik hem morgen ( dinsdag) ophalen. Ik zeg.. nee, sorry.
Nou dan ben ik er over 3 kwartier. Weer niet. Tijdens het eten om bijna half 7 kwam hij aan.
Nou een heel lang verhaal, maar dit zijn mijn taarten geworden,

bedankt voor het lezen en kijken...
www.sandrastaarten.nl