1

Onderwerp: weer eens een taart van mij

Hallo allemaal,

Dat is erg lang geleden. Een hoop dingen gebeurt, maar we zijn er weer/nog.
Het begon gelijk weer goed met de 1e bestelling. Deze meneer heeft al vaker besteld en ook dat heeft meerdere problemen gegeven. (pimp mijn taart) Hij was voor een zondagochtend, dan zou hij de taarten komen ophalen.

Voor de vakantie belde hij al of dat niet een donderdag kon. Nee helaas ik heb vrijdag een bruidstaart. Ok. Doe jij hem dan in de vriezer. Nee helaas, dat doe ik nooit. Nou dan kom ik zondag wel. Doe ik ze zelf in de vriezer. Prima ! Heel de zondag zitten wachten. Niemand. 16.00 uur ben ik gaan bellen. O, o, o. Helemaal vergeten. Kan ik ze morgen op komen halen. Nou ok. Maar de taarten worden er niet verser op. Nee, dat geeft niet. Ik zeg, hoelaat spreken we af. Ben er rond een uur of 13.00. Niet dus... en ik dacht. Nu ga ik niet meer bellen, dan maar niet afhalen. En ja hoor.. 17.00 uur belde hij. Ik ben nu in Rotterdam, maar moet nog naar Amsterdam bla bla, kan ik hem morgen ( dinsdag) ophalen. Ik zeg.. nee, sorry.
Nou dan ben ik er over 3 kwartier. Weer niet. Tijdens het eten om bijna half 7 kwam hij aan.

Nou een heel lang verhaal, maar dit zijn mijn taarten geworden,

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVEWDBDH.jpg

bedankt voor het lezen en kijken...

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

2

Re: weer eens een taart van mij

Wat een lastige klant zeg. En lekker onzeker voor jou, zit je te wachten en te wachten, komt hij gewoon niet opdagen! Zo werkt het niet natuurlijk..
Ze denken soms dat we een winkel zijn.

Maar evengoed prachtige taarten! Knap gedaan

Groetjes Laura!

Wat een gedoe zeg! Kan me voorstellen dat je er een beetje (een klein beetje maar hoor;)) gek van werd!!
Maar de taarten zijn hartstikke goed gelukt!! Heel erg mooi geworden!:thumb:

4

Wat een ****ige vent! Ik had de taarten niet meer meegegeven!! Mooie taarten trouwens

5

Ja, ze zijn wel erg mooi!!
Wat voor vulling zit er in??

Groetjes Katy

6

Erug mooi!
Maar jeetje wat een rot vent zeg!
Idd Wat zit erin?

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

7

Het zijn wel mooie taarten. Ga je voor die meneer nu ooit nog taarten maken???

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

graag of niet hoor denk ik dan.
maar wat een supergave taarten zeg!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Je taarten zijn prachtig. Hoe heb je die krulletjes gekleurd?

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

10

Wat een rot vent... dat lijkt me dus echt verschrikkelijk. Zit je daar dalijk met 3 prachtige taarten.. Maar oke hij heeft ze uiteindelijk toch nog opgehaald gelukkig! Ze zien er goed uit :Y

11

Prachtige taarten maar wat irritant zeg! Alsof jij niks beters te doen hebt!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

12

wat vervelend! maar mooie taarten!

groetjes José

13

Wat frustrerend zeg dat wachten!
Maar hij heeft in ieder geval mooie taarten gekregen :Y

14

Wat een mooie taarten...en wat een lastige klant...je zou hem bijna een taart in zijn schoot werpen...zo van : Hier heb je je taarten :lol:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

15

Je taarten zijn prachtig!!

Wel balen dat er geen afspraken met de klant te maken zijn, dat is toch wel heel erg lastig!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

Ja, helemaal vergeten... De vulling was aardbeien bavarois. De krullen heb ik met de suger gun gedaan. Eerst de marsepein gekleurd. En knijpen maar... was wel veel werk idd. Ik heb eerst de marsepein gewoon uitgerold. Toen op de mat gedaan er zachtjes gerold zodat je die krullen ziet. En daarna die lijntjes erin gelegd. Verven werd een zooitje dus heb het maar zo gedaan.

En nee, ik weet dat hij in feb. weer komt voor zijn andere dochter, maar ik weet nu al dat ik het dan heeeeeeeeeeel erg druk heb. hihi.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

17

sandra78 schreef:

Ja, helemaal vergeten... De vulling was aardbeien bavarois. De krullen heb ik met de suger gun gedaan. Eerst de marsepein gekleurd. En knijpen maar... was wel veel werk idd. Ik heb eerst de marsepein gewoon uitgerold. Toen op de mat gedaan er zachtjes gerold zodat je die krullen ziet. En daarna die lijntjes erin gelegd. Verven werd een zooitje dus heb het maar zo gedaan.

Zo dat is inderdaad een enorme klus, maar het resultaat is prachtig.
Ga ik dus zeker ook een keer doen.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

18

Eg mooie taarten! Maar voor deze mijnheer wel mooi de laatste keer ;)