Re: spannend.... vandaag mijn eerste ècht echte bruidstaart... een W.I.P.
pffffffffffff we sijn er weer! whahaha
niet alleen voor mij is het zweten, de taart begint soms ook ff te zweten hoor!! pfff
ramen open, deuren open en afzuiger aan. hij staat nu weer ff in de koelkast bij te komen.
het volgende heb ik alvast gedaan.
grote taart bekleed, onderkarton "afgetekend" maiskolf prikkers als deuvels op maat gemaakt en in de taart gestoken. (ow wat erg) 
zijkanten met ruiteffect gedaan.
je ziet onderaan de taart 1 klein vouwtje zitten (gelukkig is dat de enige) daar komt nog weer een sierrand overheen strakjes
ik ben blij dat dit gedeelte er alvast op zit, ik kan nu weer ff rusig adem halen. het kussen effect aan de zijkanten trekt een beetje scheef omdat de taart rond loopt. gelukkig zie je straks alleen de bovenste helft. heeft iemand nog tips om dat mooier te krijgen voor een volgende keer? ik heb het nu net een verstek gezaagde lineaal gedaan.
zijn 5 deuvels eigenlijk genoeg om een 24 cm goed gevulde taart te dragen of zouden er nog meer bij moeten?

(heb ik wel hoor...denk ik..geloof ik hahahaha
), maar zit echt aan de comp gekluisterd! ben heel erg benieuwd naar die roosjes!Die hartjes kunnen dan altijd nog, toch?!