Hoi Karen,
Dankjewel voor je snelle reactie. Het zal toch zelf gekleurd moeten worden, en wel om twee redenen.
Ten eerste moeten we er volgende week mee aan de slag, dus om in het buitenland te bestellen vind ik riskant qua levertijden.
Ten tweede mag het niet te duur worden. Het is namelijk om te gebruiken door figuranten bij het bloemencorso van Zundert. Zij moeten vraatzucht uitbeelden en de ontwerper heeft bedacht dat zij van stukken vlees hompen moeten afscheuren en uitbeelden dat ze het opeten. Omdat het zo echt mogelijk moet lijken moet het wel echt eetbaar zijn. Vandaar dat we op gebruik van fondant uitgekomen zijn.
Als het dus niet allemaal egaal dezelfde kleur wordt is dat niet erg. Er mogen hier en daar best wat witte aders en verschillende tinten van de kleur voorkomen.
Met jouw opsomming van de kleuren kom ik al een heel eind! Ik had zelf ook zoiets in gedachten, om super red te gebruiken en dat te combineren met wat paars en/of bruin. Ik ga de kleur deze week testen op een kilo fondant zodat ik weet welke kleuren het mooiste resultaat geven.
Maar het blijft moeilijk om te meten hoeveel kleurstof je gebruikt en dus hoeveel flesjes kleurstof ik moet bestellen. Dus hulp daarbij is nog steeds van harte welkom!