Onderwerp: Bloed zweet en tranen
Heeft deze taart me gekost. Nadat ik (al ietwat chagerijnig) terugkwam van de repetitie van m'n orkest, wilde ik de chipolatavulling maken. Onder het mom van: even afreageren op iets anders.
Nou, de slagroom bleek zomaar zuur geworden te zijn (heel raar, allebei m'n pas gekochte bekertjes) en mn eiwit wilde maar níet stijf worden. Drie keer geprobeerd, alles ontvet, zelfs met citroensap, maar niks hoor.
Uiteindelijk heb ik pisgiftig alles weggegooid en had ik uiteindelijk dus helemaal niks, en was het al 1:30 's nachts. Goddank had ik voor de zekerheid een mona toetje 'chipolata' achter de hand. Dus ik heb de taart daar maar mee gevuld. En toen ik toch bezig was meteen de taart bekleed en alvast wat gedecoreerd.
Vanochtend alles afgemaakt en uiteindelijk is dit het resultaat.

Niet zo heel bijzonder maar als het goed is wel naar wens van degene die hem straks op komt halen. Ze wilden precies dezelfde als het kleine hartjes boltaartje die ik al eerder had gemaakt, maar dan met een tekst erbij.
Oh ja, de lettertjes braken ook nog toen ik de banner op de taart wilde zetten..
. Komt dat even goed uit! Het resultaat zal ongetwijfeld de ellende goed maken!