1

Onderwerp: Bloed zweet en tranen

Heeft deze taart me gekost. Nadat ik (al ietwat chagerijnig) terugkwam van de repetitie van m'n orkest, wilde ik de chipolatavulling maken. Onder het mom van: even afreageren op iets anders.

Nou, de slagroom bleek zomaar zuur geworden te zijn (heel raar, allebei m'n pas gekochte bekertjes) en mn eiwit wilde maar níet stijf worden. Drie keer geprobeerd, alles ontvet, zelfs met citroensap, maar niks hoor.

Uiteindelijk heb ik pisgiftig alles weggegooid en had ik uiteindelijk dus helemaal niks, en was het al 1:30 's nachts. Goddank had ik voor de zekerheid een mona toetje 'chipolata' achter de hand. Dus ik heb de taart daar maar mee gevuld. En toen ik toch bezig was meteen de taart bekleed en alvast wat gedecoreerd.

Vanochtend alles afgemaakt en uiteindelijk is dit het resultaat.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZMBW3NMJ.jpg

Niet zo heel bijzonder maar als het goed is wel naar wens van degene die hem straks op komt halen. Ze wilden precies dezelfde als het kleine hartjes boltaartje die ik al eerder had gemaakt, maar dan met een tekst erbij.

Oh ja, de lettertjes braken ook nog toen ik de banner op de taart wilde zetten..

2

Re: Bloed zweet en tranen

Wat een tegenslag voor je,maar dat is aan het leuke taartje niet aftezien.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Een mooi strak bolletje. Vroeger kon je raad vragen aan Mona en nu biedt Mona nog steeds een helpende hand :D. Komt dat even goed uit! Het resultaat zal ongetwijfeld de ellende goed maken!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

4

Wat balen, zeg!
Gelukkig had je een noodoplossing bij de hand.

Is een lief taartje geworden.

5

Balen!! Maar hij is toch nog een leuke taart geworden hoor :Y

6

Hij is erg leuk geworden!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

7

nou gelukkig is het toch goed gekomen en hij ziet er heel leuk uit

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

8

Jeemig joh, wat een toestand! Had me gebeld, ik was om 1:30 ook nog wakker :-D
Hij is uiteindelijk wel heel leuk geworden en volgens mij ook heel lekker. Van de letters is niets te zien hoor, heb je keurig opgelost!

Groetjes, Jos

9

Wat een tegenslag zeg, maar daar zie je niets van terug hoor!
Een harstikke lief bolletje heb je gemaakt :Y

10

wel een superleuk taartje geworden meid!!!

groetjes José

11

Hey Danielle,

Toch helaas niet gelukt met je chipolatavulling :(
Soms zijn die toetjes van mona wel handig he;)
Hij is erg leuk geworden hoor!!
Groetjes Marit

Gelukkig eind goed, al goed. Ziet er prima uit.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

13

van bloed zweet en tranen is niks meer te zien hoor. Ziet er mooi uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.