Onderwerp: Champagnecrème
Weet iemand of de champagnecr
http://belliestaartjes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Champagnecrème
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand of de champagnecr
Ik niet
Ik weet veel van champagnecreme maar niet of je deze van de recepten hier, kan vriezen. Ik maak hem altijd anders en die kun je heel goed invriezen
Ik maak hem altijd anders en die kun je heel goed invriezen
En hoe maak jij hem dan vraagt dit nieuwsgierig aagje zich af? (want meestal belanden kliekjes regelrecht mn buikje in waar je je ondertussen al onder kunt gaan verstoppen )
Als je de champange creme bedoelt op basis van de botercreme van de mix van de webshop dan kan je hem prima invriezen.
Want de restjes gaan niet in mijn buik Wel erg verleidelijk
Ja, invriezen gaat helemaal prima!!
Carin schreef:Ik maak hem altijd anders en die kun je heel goed invriezen
En hoe maak jij hem dan vraagt dit nieuwsgierig aagje zich af? (want meestal belanden kliekjes regelrecht mn buikje in waar je je ondertussen al onder kunt gaan verstoppen
)
Nou, nieuwsgierig aagje , ik maak hem met de botercreme mix van de hebshop, waarbij ik het water vervang door Canei
. Is erg lekker. Heel erg lekker. Althans dat vind ik
. Er bestaan ook mensen die het helemaal niks vinden
Had ik al gezegd dat 'ie erg lekker is
karine schreef:Carin schreef:Ik maak hem altijd anders en die kun je heel goed invriezen
En hoe maak jij hem dan vraagt dit nieuwsgierig aagje zich af? (want meestal belanden kliekjes regelrecht mn buikje in waar je je ondertussen al onder kunt gaan verstoppen
)
Er bestaan ook mensen die het helemaal niks vinden
Ik zei de gek.
Maar ik maak hem met Cava op dezelfde manier, probeer nog wel eens aan te smeren aan bruidsparen
Net uit de vriezer dat ging prima, nog even mixen en huppakkee, tussen de taart.
Carin noemt geen namen maar ik weet wel wie ze bedoelt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Champagnecrème