1

Onderwerp: Champagnecrème

Weet iemand of de champagnecr

2

Re: Champagnecrème

Ik niet :nooo
Ik weet veel van champagnecreme :lol: maar niet of je deze van de recepten hier, kan vriezen. Ik maak hem altijd anders en die kun je heel goed invriezen :Y

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Carin schreef:

Ik maak hem altijd anders en die kun je heel goed invriezen

En hoe maak jij hem dan vraagt dit nieuwsgierig aagje zich af? (want meestal belanden kliekjes regelrecht mn buikje in waar je je ondertussen al onder kunt gaan verstoppen :lol: )

4

Als je de champange creme bedoelt op basis van de botercreme van  de mix van de webshop dan kan je hem prima invriezen.

Want de restjes gaan niet in mijn buik :nooo Wel erg verleidelijk :D

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

Ja, invriezen gaat helemaal prima!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

6

karine schreef:
Carin schreef:

En hoe maak jij hem dan vraagt dit nieuwsgierig aagje zich af? (want meestal belanden kliekjes regelrecht mn buikje in waar je je ondertussen al onder kunt gaan verstoppen :lol: )

Nou, nieuwsgierig aagje :lol:, ik maak hem met de botercreme mix van de hebshop, waarbij ik het water vervang door Canei :D. Is erg lekker. Heel erg lekker. Althans dat vind ik :+. Er bestaan ook mensen die het helemaal niks vinden :/
Had ik al gezegd dat 'ie erg lekker is :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Carin schreef:
karine schreef:
Carin schreef:

Er bestaan ook mensen die het helemaal niks vinden :/

Ik zei de gek. :)

Maar ik maak hem met Cava op dezelfde manier, probeer nog wel eens aan te smeren aan bruidsparen ;)
Net uit de vriezer dat ging prima, nog even mixen en huppakkee, tussen de taart.

Mijn website: Presentaart

8

Carin noemt geen namen :D maar ik weet wel wie ze bedoelt :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl