1

Onderwerp: Hoogtepunten

Ik maak vaak taarten met een persoonlijk "verhaaltje". Zo ook deze taart voor een prominente dorpsgenoot; hij werd vandaag 80 jaar,iets wat hij nooit gedacht had te halen. Hij heeft een bewogen maatschappelijk en sportief leven geleid en dit heb ik proberen weer te geven in de taart. Enige uitleg is wel op zijn plaats; de rode roos staat voor zijn politieke carriere in de gemeenteraad (PvdA) ,de bamboe(dat was in die tijd het materiaal van zo'n ding)  polsstok voor zijn behaalde Nederlands kampioenschap in 1954, de hond waar hij gek op was, de Friese vlag met het elfstedenkruisje staat voor de 2 keer dat hij deze tocht heeft volbracht, de puzzelstukjes op de zijkant zijn een liefhebberij evenals de bloemen.
Gevuld met botercr

Carpe Diem !

2

Re: Hoogtepunten

erg leuke en orginele taart daar zal hij wel blij mee zijn

groetjes

kijk ook op www.mijnalbum.nl/Album=784KJKH8
groetjes van miranda.

3

Wat heb je alle persoonlijke dingen tot een mooi geheel gebracht! Leuk om naar te kijken hoor.

4

echt een hele leuke taart erg origineel die zal wel smaken eigenlijk zonde om op te eten :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

Prachtig zeg.....zooooooooo mooi gemaakt die details en zo strak........een super origineel cadeau!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

6

Een echte originele taart! Heel erg leuk!

7

Wat een ontzettend mooie taart!! Super hoe je alles uit zijn leven erin verwerkt hebt!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Mooi gedaan . Goed samengebracht . Ik kan me voorstellen als je 80 wordt dat je dan een krop in de keel krijgt.

9

Wat leuk gedaan, het leven tot nu toe terug te zien op de taart. Dit maakt het heel persoonlijk en heel mooi.

Groetjes Esther

10

Erg leuk gemaakt zeg! Vooral met zijn persoonlijke levensverhaal erin verwerkt. Super!

Groetjes Tweety!

11

wat een leuke taart.....en wat gaaf dat er zoveel dingen vanzijn leven in verwerkt zijn

Alles goed???? nee 3 fout

12

mooi gemaakt zeg :Y
heel leuk met al die persoonlijke dingetjes erop.
super geboetseerd allemaal!

groetjes mariska

13

wat een leuke taart zeg, heel apart!!

14

super gedaan hoor alles past zo mooi bij elkaar

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

15

Je hebt al die dingen heel mooi in de taart verwerkt :Y
Een hele mooie strakke taart is het geworden.

16

Wat origineel om een levensloop-verhaal in een taart (op een taart) te stoppen. En hij is ook erg mooi en superstrak! Prachtig kado!

"Begin de dag met een dansje..."

17

Het verhaal van die meneer heb je mooi in deze taart geuit...heel mooi gedaan! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

EEnig gedaan zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.