51

Re: Vierkante stapel Flower Power

alles is al gezegd, maar wil toch even zeggen dat dit een prachtige taart is!!!!!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

52

hanane schreef:

alles is al gezegd, maar wil toch even zeggen dat dit een prachtige taart is!!!!!

Inderdaad...maar toch ook van mij:

Prachtige bloemen, zeg!
Ontzettend mooi gedaan!

Wat een prachtige taart, heel origineel!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

54

Heeel heel heeel erg gaaf!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

55

belluna schreef:

...en nog een vraagje, welke bloemenuitsteker is dit, ik zie er namelijk verschillende mogelijkheden in ;)

echt een pracht taart!

karine schreef:

Hoe maak jij deze bloemen. En die kleine groene is die net wat anders...blaadjes dichtgeknepen ???

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CLMHKPSK.jpg

Dit zijn de tools die ik heb gebruikt. Ik weet helaas alleen de naam niet meer van de uitstekers. Ze zijn overigens alleen te gebruiken met gum paste, niet met gewone fondant. Uitsteken, de bloemblaadjes stuk voor stuk even veinen met de veintool op het flowerpad en dan in een kommetje laten drogen. Het mooist is verschillende maatjes kommetjes gebruiken, bijv. poffertjespan (vrij ondiep), kopje (iets dieper) en eierdoos (nog wat dieper). Mijn bloemen zijn gemaakt met 2 x bloem maat 3, 1 x maat 2 en 1 x maat 1(=de kleinste).

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

56

wat een supermooie taart zeg, wauw!!!! En hele mooie foto's ook!

Groetjes, Sylvia

57

wauwie!! te gek voor woorden!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

58

tja, wat zal ik er vanz eggen, ik vind hem onwwwwwwwwwwwwwwwwwwijs leuk!!!!!!!!!
hoe plak je die bloemetjes nou tegen de zijkant aan zonder dat de boel instort, lostrekt of scheurt???

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

59

Geeeeeeeeeeeeeeeeeeweldig....zo fantastisch.....alles is super!!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

60

Wat een GAVE taart zeg! Echt top :thumb:
Helemaal af!

Groetjes, Marielle

61

ooooo dit gaat een jattertje worden ;) :lol: :lol: :thumb:

62

Prachtige fotogenieke :) taart

63 Laatst bewerkt door smarianne (22-07-2008 11:44)

SCHITTEREND

En dan bedoel ik in eerste instantie alleen de taart maar. Misschien helpen de foto's wel om de taart tot zijn recht te laten komen............
Die 2 grote bloemen zo op elkaar had ik ook nog niet eerder gezien. Die heb ik ook bij mijn spullen dus dat idee ga ik van je pikken................sollie Ik bedoel dan de gerbera? uitsteker. Of zou dat niet werken, 2 op elkaar???

64

oooohw wauw!!
Ik vind hem prachtig. De foto's mogen er ook wezen:lol:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

65

MEGA-GAAF Jozien!! Jeetje meid wat een superblits-mooi-origineel ontwerp zeg, vind hem echt prachtig!! :Y :Y En ook errug luxe op de foto staat ie ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

66

W
A
U
W
!
!
!
!