Re: Vierkante stapel Flower Power
alles is al gezegd, maar wil toch even zeggen dat dit een prachtige taart is!!!!!
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vierkante stapel Flower Power
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
alles is al gezegd, maar wil toch even zeggen dat dit een prachtige taart is!!!!!
Inderdaad...maar toch ook van mij:
Prachtige bloemen, zeg!
Ontzettend mooi gedaan!
Wat een prachtige taart, heel origineel!!!!
Heeel heel heeel erg gaaf!
...en nog een vraagje, welke bloemenuitsteker is dit, ik zie er namelijk verschillende mogelijkheden in
echt een pracht taart!
Hoe maak jij deze bloemen. En die kleine groene is die net wat anders...blaadjes dichtgeknepen ???

Dit zijn de tools die ik heb gebruikt. Ik weet helaas alleen de naam niet meer van de uitstekers. Ze zijn overigens alleen te gebruiken met gum paste, niet met gewone fondant. Uitsteken, de bloemblaadjes stuk voor stuk even veinen met de veintool op het flowerpad en dan in een kommetje laten drogen. Het mooist is verschillende maatjes kommetjes gebruiken, bijv. poffertjespan (vrij ondiep), kopje (iets dieper) en eierdoos (nog wat dieper). Mijn bloemen zijn gemaakt met 2 x bloem maat 3, 1 x maat 2 en 1 x maat 1(=de kleinste).
wat een supermooie taart zeg, wauw!!!! En hele mooie foto's ook!
wauwie!! te gek voor woorden!
tja, wat zal ik er vanz eggen, ik vind hem onwwwwwwwwwwwwwwwwwwijs leuk!!!!!!!!!
hoe plak je die bloemetjes nou tegen de zijkant aan zonder dat de boel instort, lostrekt of scheurt???
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeweldig....zo fantastisch.....alles is super!!!!!!!!!
Wat een GAVE taart zeg! Echt top
Helemaal af!
ooooo dit gaat een jattertje worden

Prachtige fotogenieke
taart
SCHITTEREND
En dan bedoel ik in eerste instantie alleen de taart maar. Misschien helpen de foto's wel om de taart tot zijn recht te laten komen............
Die 2 grote bloemen zo op elkaar had ik ook nog niet eerder gezien. Die heb ik ook bij mijn spullen dus dat idee ga ik van je pikken................sollie Ik bedoel dan de gerbera? uitsteker. Of zou dat niet werken, 2 op elkaar???
oooohw wauw!!
Ik vind hem prachtig. De foto's mogen er ook wezen:lol:
MEGA-GAAF Jozien!! Jeetje meid wat een superblits-mooi-origineel ontwerp zeg, vind hem echt prachtig!!
En ook errug luxe op de foto staat ie
:-D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vierkante stapel Flower Power