Onderwerp: Barbie taart voor mijn buurvrouw.Niet tevreden over de kleur paars :(
Hoi,
Mijn buurvrouw ,is ook een vriendin van me en is morgen jarig. We doen nooit cadeautjes voor elkaar omdat we altijd blut zijn
Wel houden we etentje bij iemand of borrel
Maar ik zei tegen der : je krijgt een taart inplaats van borrel of etentje.Erg druk en zij ook.
Ik wist dat ze de barbie taart erg leuk vond.Dus vandaar dat ik hem heb gemaakt.Alle kleuren zijn haar lievelings kleuren.
Overigens ben ik niet tevreden met de basis kleur paars.Ik heb tijdje terug van Wilton groot potje gekocht want mijn kleine potje was.Maar vind het net grijs
Dat kleine potje was veel mooier kleur paars dan wat er nu in dat grote potje zit.
Hebben jullie dat ook ? Mijn buuf...zag wel dat het paars was hoor, maar ik heb die kleur gewoon mooier gezien
De foto is vanochtend genomen vond ik het net grijs.
Voor Koenie de taart is gevuld met 5 lagen champange creme met frambozen erdoor en afgesmeert met botercreme (stevige) en beetje frambozen vocht 
De buuf vond hem erg leuk...ze was er stil van. En ik vind de plungers erg leuk om te gebruiken 

ps....deze barbie heeft geen aanrijding gehad 
www.taartenvanmanika.nl