Onderwerp: Koekjesvullingen
Ik zie dat de koekjesvullingen (bokkepootjes-bastogne-kletskoppen) steeds met slagroom gemaakt worden. Kun je hier ook iets anders voor nemen? Wil het eigenlijk zo maken dat het niet in de koelkast hoeft.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Koekjesvullingen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie dat de koekjesvullingen (bokkepootjes-bastogne-kletskoppen) steeds met slagroom gemaakt worden. Kun je hier ook iets anders voor nemen? Wil het eigenlijk zo maken dat het niet in de koelkast hoeft.
botercreme kan ook heel goed hoor!
Is dat ook lekker? Heb het allebei nog nooit gedaan dus zou het nog niet weten.
ja hoor ik vind van wel! Anders probeer je het eerst met een klein beetje, kijken of je het wat vind.
Heb een tijd geleden een mini-springvorm bij de Hema gekocht. Misschien moet ik het daar eens mee proberen. Kan ik ook gelijk oefenen met bekleden.
Ook met botercr
Zou de bokenpootjes niet door de creme mixen. Bij mij werd het een soppig zooitje en ik vond het zo niet lekker.
Maar op de creme strooien, wat grotere stukken... dat vond ik laatst el weer heel lekker! Dan hou je de "crunch" van de pootjes.
ik doe bokkenpootjes ook de botercreme heen. Ik strooi het inderdaad er door heen en dan heb je een lekkere stevige knapperige vulling!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Koekjesvullingen