Onderwerp: Vroem, zoem, swing en feest
Donderdag: een auto voor Bennie. Moest maar een kleintje zijn (10 p). Zus 1 kreeg 2 weken geleden het Hawaii-lijf, zus 2 kreeg vorige week de tas en nu was broertje jarig, geen feest meer, maar ma kon natuurlijk niet achterblijven en ook voor zoonlief moest een taartje komen:

gevuld met Mona aardbeien/frambozen, frambozenjam en verse frambozen en aardbeien
Vrijdag: voor de afscheidspicknick van de oudste kleuters uit de bijenklas (helaas voor de kleuters: de taart was voor de ouders!)

gevuld met Mona citroenkwark, lemoncurd en botercreme.
Zaterdag veel bakken voor het feestje van zondag en naar Doe Maar en na het concert tot 2.30 uur de taart voor zondag afmaken.....
Zondag: Floris wilde graag het thema "swingball" op zijn taart. Nog nooit van gehoord: kreeg van de ouders foto's doorgemaild en Swingball nagemaakt (= een tennisspel).

gevuld met witte chocoladeroom met verse frambozen en frambozenjam
En toen nog het kinderfeestje van mijn lieve nichtje gedaan: 6 enthousiaste meiden hebben prinsessen gemaakt. Moest wel heel erg lachen om de rechter: zij maakte een Gothic-prinses!

de meiden hadden geluk: ik had nog witte chocoladeroom over, dus gebruikt voor de vulling van deze taartjes, met verse aardbeien en aardbeienjam.
En nu ben ik taartmoe! Bijna vakantie....

...daar heb ik nog nooit van gehoord...die prinsessen taarten zijn stuk voor stuk leuk...vooral die gothic is lachen
ook super, en dan die trotse meidengezichten.....daar doe je het toch voor